Gå til innhold

Forlenge tiden til utløsning?


putte11365380469

Anbefalte innlegg

Ja, det var det da....en sånn kulegreier i hudfolden dinglende mot det sentrerte punktet på kroppen vår som har mest nerveender.....veeel, ja jeg tror det kjennes. Men jeg er bare redd for om det ville være ubehagelig -det kan fort bli for mye slik at det gjør vondt da.. *tenke*

:)

*tenker også* mm, eg har det med å bli overfølsom.....*sjå skeptisk ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 270
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    78

  • neuni

    60

  • tigertrollet

    50

  • Ulv I Faarikaal

    24

Ja, det mener jeg da så visst! Da er det ikke så mye skinn ovenfor hodet der.... Joa, jeg er overbevist:)

hehe ok *har aldri sett ein live*

for å sitere prozak:

"................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, greit nok :-)

Vi leier film nå. Har sendt sambo og guttungen avgårde. Det ender vel med at jeg sovner - som vanlig. Også roter jeg oppe halve natten etterpå - av forskjellige grunner.

Hehe, ja tiden flyr når man har det gøy;-P

Jeg må opp kl.06.30 så jeg skal nok køye snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen:

Song Of Joy

Do you love med (part 1 og 2)

Lay Me Low

The Mercy Seat

The Ship Song

The Weeping Song

Henry Lee

Red Right Hand

Da har du noen, og så hopper jeg i dusjen, og trenger du flere får du si fra når jeg er nydusjet og deilig om 15 minutter :)

"red right hand" .....hm, har den noko med onanering å gjere, eller er det eg som har vært for lenge på dette forumet no? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ok *har aldri sett ein live*

for å sitere prozak:

"................"

Hehe, ja det har vært et par ganger hvor han har signert akkurat sånn fordi han har glemt å bytte nicket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var den omskjært, altså? *myse*

Ja der kan du myse :-)

Ikke mye å skryte av - så liten pikk, ikke bryet verdt å pynte på engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja det har vært et par ganger hvor han har signert akkurat sånn fordi han har glemt å bytte nicket:)

hehe nei, det er eit resultat av at citoyen knebla han...hehe. han pleide å undertegne med "live long and prosper", men cito klaga over at ho blei lei, så han forandra til prikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET hue?? hehehe...så hvis man hopper i høyet med han, kan man virkelig gjere sin plikt for konge og fedreland...:)

Jupp, det skal fyren ha!

Men tenk deg smerten, da? Det er ikke akkurat et sted på kroppen hvor man kliner til med tusenvis av nålstikk, med mindre man blir torturert i Irak eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"red right hand" .....hm, har den noko med onanering å gjere, eller er det eg som har vært for lenge på dette forumet no? :)

Hehe, den er i hvert fall i filmmusikken til Screem, men jeg er usikker på om det er onanering Nick synger om :)

Hvordan går det forresten med deg og musikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, det skal fyren ha!

Men tenk deg smerten, da? Det er ikke akkurat et sted på kroppen hvor man kliner til med tusenvis av nålstikk, med mindre man blir torturert i Irak eller noe sånt :)

nei, tanken slo meg.... eg meiner - eg kunne da heller ikkje tenkt meg å tatovere klitoris (no ville det riktignok vært eit lite og ikkje spesielt godt synlig sted å bruke spenn på tatovering på, da...)...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der kan du myse :-)

Ikke mye å skryte av - så liten pikk, ikke bryet verdt å pynte på engang.

Hvordan så du at den var liten?

Jeg sliter litt med å fastslå om det er ringer, dobber, jern, eller annet som er stort/lite på disse bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den er i hvert fall i filmmusikken til Screem, men jeg er usikker på om det er onanering Nick synger om :)

Hvordan går det forresten med deg og musikken?

eg og musikken har det fint, eg holder meg til å spelle med bandet, da. vi får sjå åssen det utvikler seg, eg har tanker om å forsøke å komme meg tilbake på banen igjen etterkvart. men eg forhaster meg ikkje, eg må få litt orden i diverse sysaker først uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg og musikken har det fint, eg holder meg til å spelle med bandet, da. vi får sjå åssen det utvikler seg, eg har tanker om å forsøke å komme meg tilbake på banen igjen etterkvart. men eg forhaster meg ikkje, eg må få litt orden i diverse sysaker først uansett.

Og jeg som enda ikke har hørt deg spille...

Jeg er treig, men hvis dere kjører en konsert en gang så får du si fra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, tanken slo meg.... eg meiner - eg kunne da heller ikkje tenkt meg å tatovere klitoris (no ville det riktignok vært eit lite og ikkje spesielt godt synlig sted å bruke spenn på tatovering på, da...)...

:)

Hehe, jeg har aldri hørt om noen som har tatovert klitorisen... Men nå hadde jeg for øvrig ikke hørt om noen som hadde tatovert kølla heller, før jeg dusjet med fyren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som enda ikke har hørt deg spille...

Jeg er treig, men hvis dere kjører en konsert en gang så får du si fra! :)

mm, skal visst spelle på blå i mai ein gang, trur eg, skal sei fra når det nærmer seg :) ellers er det mest utenbys og utenlands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har aldri hørt om noen som har tatovert klitorisen... Men nå hadde jeg for øvrig ikke hørt om noen som hadde tatovert kølla heller, før jeg dusjet med fyren :)

fælt som du driver og dusjer med fyrer, da! når dusja eg sist sammen med nokon, tru? hmm........

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm, skal visst spelle på blå i mai ein gang, trur eg, skal sei fra når det nærmer seg :) ellers er det mest utenbys og utenlands.

" ellers er det mest utenbys og utenlands."

Stemmer det... Oslo begynner kanskje å bli litt lite :)

Du må si fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...