Gå til innhold

Forlenge tiden til utløsning?


putte11365380469

Anbefalte innlegg

grøss ååå gruuuuuu kan bare være til ergrelse den der?

Hehe, det var nok ikke så lurt at du tittet inn der da:)

Den blå pikken er kjip å ha på netthinna. Det synes jeg også..*grøss*

Og så peniser som er slike vakre kroppsdeler..*hulk*

;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 270
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    78

  • neuni

    60

  • tigertrollet

    50

  • Ulv I Faarikaal

    24

fælt som du driver og dusjer med fyrer, da! når dusja eg sist sammen med nokon, tru? hmm........

:)

Hehe, ja, det blir ofte sånn når det er kaldt ute. Da orker man ikke å forlate treningelokalet for å dusje hjemme :)

Men du har rett. Dette kunne nesten se noe suspekt ut, i hvert fall når du vet at jeg scoret høyere på deg (om jeg ikke husker feil) på en bifil/homo-test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" ellers er det mest utenbys og utenlands."

Stemmer det... Oslo begynner kanskje å bli litt lite :)

Du må si fra!

hehe...oslo er litt lite når det gjelder litt smalere genrer, ja :) det er ofte i forbindelse med festivaler vi får jobber - har spilt i stockholm, basel, zürich, london, edinburgh og graz det siste året. og alle dei - unntatt stockholm - var festivaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...oslo er litt lite når det gjelder litt smalere genrer, ja :) det er ofte i forbindelse med festivaler vi får jobber - har spilt i stockholm, basel, zürich, london, edinburgh og graz det siste året. og alle dei - unntatt stockholm - var festivaler.

Morsomt det da! Får reist litt osv.

Jeg vet jo ikke hvor smale dere er, siden jeg vel ikke engang har hørt deg på plate...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei, det er eit resultat av at citoyen knebla han...hehe. han pleide å undertegne med "live long and prosper", men cito klaga over at ho blei lei, så han forandra til prikker :)

Hehe, så det er derfor han signerer sånn. Nei, jeg tenkte mer på at han har glemt å endre fra "neuni" til "prozak"

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, det blir ofte sånn når det er kaldt ute. Da orker man ikke å forlate treningelokalet for å dusje hjemme :)

Men du har rett. Dette kunne nesten se noe suspekt ut, i hvert fall når du vet at jeg scoret høyere på deg (om jeg ikke husker feil) på en bifil/homo-test :)

hehe jepp :)

men no er jo eg så usedvanlig heldig å ha sats ca 100 meter unna...det hjelper på å slippe å dele dusj med folk.

sånn apropos - eg har ikkje dusja i all offentlighet etter at eg begynte å barbere vekk alt mulig av hår. lurer på om man får rare blikk av sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så det er derfor han signerer sånn. Nei, jeg tenkte mer på at han har glemt å endre fra "neuni" til "prozak"

:-)

hehe...i know - ein av ulempene ved å ofte dele datamaskin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen:

Song Of Joy

Do you love med (part 1 og 2)

Lay Me Low

The Mercy Seat

The Ship Song

The Weeping Song

Henry Lee

Red Right Hand

Da har du noen, og så hopper jeg i dusjen, og trenger du flere får du si fra når jeg er nydusjet og deilig om 15 minutter :)

Takk, det greier seg i første omgang.

Roper kanskje på mer senere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jepp :)

men no er jo eg så usedvanlig heldig å ha sats ca 100 meter unna...det hjelper på å slippe å dele dusj med folk.

sånn apropos - eg har ikkje dusja i all offentlighet etter at eg begynte å barbere vekk alt mulig av hår. lurer på om man får rare blikk av sånt?

Nei, jeg tror ikke du vil få det. Men hva vet jeg? Jeg har jo ikke dusjet med å så mange damer på en gang, men av damer jeg har sett nakne i RL så har vel ca 95 % visst hvordan de bruker en høvel, så du er nok i godt selskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det greier seg i første omgang.

Roper kanskje på mer senere:-)

Bare å skrike! :)

Nå må jeg løpe uansett, men kanskje jeg kommer hjem i natt og kan finne noen flere da om du ber på dine knær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, kanskje det:) en stang eller en ring?

hm...eg trur det må være ein liten ring. eg veit ikkje heilt åssen eg skulle fått ei stang til å passe der? forslag? andre forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tror ikke du vil få det. Men hva vet jeg? Jeg har jo ikke dusjet med å så mange damer på en gang, men av damer jeg har sett nakne i RL så har vel ca 95 % visst hvordan de bruker en høvel, så du er nok i godt selskap :)

hehe...ja, det har du sikkert rett i. det gikk plutselig opp for meg her om dagen, at eg ikkje hadde stått i sånn fellesdusj på rimelig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å skrike! :)

Nå må jeg løpe uansett, men kanskje jeg kommer hjem i natt og kan finne noen flere da om du ber på dine knær! :)

Jeg skal plage deg når du er fyllesyk og trøtt! God jakt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Det er til å få nedovertiss av..

Jeg liker dårlig å ha den blå pikken på netthinna når jeg sovner i kveld..*brrr*

Jeg sparer meg til den nye ET kommer. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så det er derfor han signerer sånn. Nei, jeg tenkte mer på at han har glemt å endre fra "neuni" til "prozak"

:-)

Nei - i motsetning til hva mange tror, så er det ikke derfor jeg signerer sånn.

".............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...