Gå til innhold

XP------mus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg prøver å innstallere driver til mus og tastatur(Logitech), får jeg beskjed om at maskinvaren ikke er "digitalt signert"(??? tror det stod det)

ja, men det er ikke viktig, bare trykk ok og dur i vei videre.

Det betyr stort sett bare at microsoft ikke har hatt den inne til testing, de fleste drivere du ikke laster ned fra microsoft sine sider er ikke "digitally signed"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92600-xp-mus/#findComment-513060
Del på andre sider

Har prøvd, men driverne vil ikke installeres ;-(

Hvis du er helt sikker på at det er rett drivere så kan du alltids forsøke å lure den til å ta dem.

Hvilken driverversjon er det?

Iallefall:

Gå på enhetsbehandlingen, velg musen, høyreklikk og velg "update driver/oppdater driver" deretter "install from a list or spesific location" og "dont search, I will choose the driver to install".

Da skal du få opp en liste med installerte drivere, du kan velge hvilken du skal bruke.

Dette forutsetter at driveren ble lagt i windows drivermappe av installasjonsprogrammet.

Hvis ikke finnes det alltids løsninger, da kan du bare fortelle meg hvilken driver du lastet ned/hvorfra så kan jeg titte på det (har logitech og xp).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92600-xp-mus/#findComment-513101
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er helt sikker på at det er rett drivere så kan du alltids forsøke å lure den til å ta dem.

Hvilken driverversjon er det?

Iallefall:

Gå på enhetsbehandlingen, velg musen, høyreklikk og velg "update driver/oppdater driver" deretter "install from a list or spesific location" og "dont search, I will choose the driver to install".

Da skal du få opp en liste med installerte drivere, du kan velge hvilken du skal bruke.

Dette forutsetter at driveren ble lagt i windows drivermappe av installasjonsprogrammet.

Hvis ikke finnes det alltids løsninger, da kan du bare fortelle meg hvilken driver du lastet ned/hvorfra så kan jeg titte på det (har logitech og xp).

Prøvde i går en av Logitechs musedrivere på listen, men da skar det seg helt(musa låste seg). Fikk mannen i huset til å ordne opp og finne den rette driveren.

Takk for hjelpen! ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92600-xp-mus/#findComment-513377
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...