Gjest strømspareren Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Kan noen hjelpe meg med å finne priser på varmepumper i Sverige ? Jeg VET at de er mye billigere, men vet du om et sted her på nettet hvor vi SER typer og priser ? 0 Siter
Sør Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Hei, Jeg ville sjekket i Frankrike også. Da får du også momsen tilbake, og hvis du får en varmepumpe til under 6000 kr (eks. moms) så slipper du å betale moms når du reiser inn i Norge. Det tar ikke mange timene å kjøre fra Danmark til Lille/Paris, og du får en liten ferie i tillegg! Med vennlig hilsen 0 Siter
Mistera Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Hei, Jeg ville sjekket i Frankrike også. Da får du også momsen tilbake, og hvis du får en varmepumpe til under 6000 kr (eks. moms) så slipper du å betale moms når du reiser inn i Norge. Det tar ikke mange timene å kjøre fra Danmark til Lille/Paris, og du får en liten ferie i tillegg! Med vennlig hilsen Nå vet ikke jeg noe om priser og slikt, men er det ikke ganske ironisk at strømforsyneren der jeg bor har gått ut med SVÆR annonse i avisen om at de selger Varmepumper....? 0 Siter
rodell Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Nå vet ikke jeg noe om priser og slikt, men er det ikke ganske ironisk at strømforsyneren der jeg bor har gått ut med SVÆR annonse i avisen om at de selger Varmepumper....? Det er ikke ironisk. Det er helt korrekt forretningsdrift i følge blårussen. Du skrur opp prisen på varen du har nærmest monopol på, og så utnytter du muligheten til biinntekter ved å selge strømsparedingser. I mens teller sitter bedehusgjengen i regjeringbygget og ber om flere stemmer og mumler om sosialkontoret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.