Gjest vurdrer å flytte tilbake Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 bodde der da jeg var liten, undrer på hvordan det er å bo der... 0 Siter
Gjest chococat Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Hvor i Krsund kommer du fra da? 0 Siter
BettyBlue Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Varmt er det iallefall der om dagen Varmt om dagen? 0 Siter
Alpt Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Er vel et par byer i verden som har mere narkotika pr innbygger? Amsterdam & New York eller noe sånt.. (kom tilbake fra Kristiansund for 3 timer siden..) 0 Siter
Gjest Gomajente1970 Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Jeg hadde en kjempefin barndom der. Byen er veldig sjarmerende arkitekturisk, og naturen og beliggenheten på øyer ved atlanterhavet er fantastisk. Klimaet er ikke det beste, men kristiansunderne føler at de lever når det stormer som verst. Men det er også storstas når sola skinner! En av de fineste byene jeg vet om. Og Sundbåten går fortsatt!!! Kristiansunderne er hyggelige, rause og avslappa folk. Veldig gjestfrie. Lett å trives der av den grunn! Pass deg for narkomiljøet, vet at det har vært et problem. Jeg anbefaler herved Kristiansund - hvis du ikke er ultra-urban. Les mer på www.kristiansund.kommune.no 0 Siter
Kamilla Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Varmt om dagen? Ja, på søndag eller var det lørdag..Nuvel.. det var 14 varmegrader der da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.