Gjest mirc Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Noen ideer til hva jeg kan finne på til kjæresten min på valentines day? han er 21 år og er en halt vanlig gutt, bør ikke koste for mye.. 0 Siter
Gjest christina24 Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 du trenger vel ikke kjøpe noe? Eller du kan kjøpe pasta formet som hjerter:) og lage middag til han... også lager du vafler til dessert:)) Billig og originalt:) 0 Siter
Gjest Raggarpoket Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Hva med en bukett roser? Med et søtt kort? Min gutt er 21 og helt vanlig han og... Og er minst like glad i roser som det jeg er! Eller CD-gavekort? Lykke til! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Navneskilt som han kan ha på døra. Personlig skal jeg bare lage middag til han. 0 Siter
Gjest alvheid Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 du trenger vel ikke kjøpe noe? Eller du kan kjøpe pasta formet som hjerter:) og lage middag til han... også lager du vafler til dessert:)) Billig og originalt:) hvis gutten er metal og viking frelst da? blir ikke mye hjerter og roser der i gården tror jeg.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.