Prozak Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Fujifilm Digitalcam S304Zoom 3.24MilPix 16MB 6xOptical Zoom Retail. Noen som har erfaring etc. med dette? Best i test hos Dinside, og PS Data selger det til 3.995,- "............." 0 Siter
citoyen Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Jeg pleier å stole på testene på steves-digicams. De er grundige, og oppdelt i flere seksjoner med ulike fokusområder (funksjoner, menyer, ergonomi, bildekvalitet etc). Her er testen for dette kameraet: http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/fuji_3800.html 0 Siter
citoyen Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Jeg pleier å stole på testene på steves-digicams. De er grundige, og oppdelt i flere seksjoner med ulike fokusområder (funksjoner, menyer, ergonomi, bildekvalitet etc). Her er testen for dette kameraet: http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/fuji_3800.html Whups, fikk feil link i farten. Det ser ikke ut til at steves har en anmeldelse av akkurat dette kameraet. Men råder deg til å søke på nett etter reviews av denne modellen, og sammenligne dem. 0 Siter
nitni Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Her kan du lese kommentarer om kameraet: http://prisguide.akam.no/vis_produkt.php?kategori=digitalkamera&produsent=Fujifilm&produkt=FinePix%20S304 0 Siter
nitni Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 http://prisguide.akam.no/vis_produkt.php?kategori=digitalkamera&produsent=Fujifilm&produkt=FinePix%20S304 0 Siter
birdie Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Whups, fikk feil link i farten. Det ser ikke ut til at steves har en anmeldelse av akkurat dette kameraet. Men råder deg til å søke på nett etter reviews av denne modellen, og sammenligne dem. Det er ikke feil link - kameraet har en annen betegnelse i statene (?), bare. Jeg har dette, og har utelukkende positive ting å si om det. Det eneste måtte være at jeg ikke har funnet noen selvutløser på det. Billedkvaliteten er i alle fall glimrende, det er kjapt både mtp. selve knipset og klargjøring til neste bilde, lett å bruke (intiutiv meny) og enkelt å installere på pc'en. Det er ikke så verst mtp. batteriforbruk heller. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Skrevet 9. februar 2003 Det er ikke feil link - kameraet har en annen betegnelse i statene (?), bare. Jeg har dette, og har utelukkende positive ting å si om det. Det eneste måtte være at jeg ikke har funnet noen selvutløser på det. Billedkvaliteten er i alle fall glimrende, det er kjapt både mtp. selve knipset og klargjøring til neste bilde, lett å bruke (intiutiv meny) og enkelt å installere på pc'en. Det er ikke så verst mtp. batteriforbruk heller. Thanks. Ser ut til at det er greit med kamera for pengene, så jeg tror jeg kjøper det :-) "................" 0 Siter
Maks Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Thanks. Ser ut til at det er greit med kamera for pengene, så jeg tror jeg kjøper det :-) "................" Eneste negative jeg har å si om dette kamera er autofokus i mørke rom. Det er ikke eget "søkelys" som man bl.a. ser på Ixus. Vil du ha et "point-and-shoot"-kamera bør du velge et som er mindre. S304Z er av speilreflekstypen i størrelse. Ellers bør du kjøpe et filter for å beskytte linsen (hetten du får med faller av bare du ser litt olmt på den!) + 128MB minnekort + 4 oppladbare batterier... Kamera heter forøvrig 3800 i USA. birdie: Selvutløseren finner du om du går inn på menyen og klikker deg en gang til høyre ;-) 0 Siter
birdie Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Eneste negative jeg har å si om dette kamera er autofokus i mørke rom. Det er ikke eget "søkelys" som man bl.a. ser på Ixus. Vil du ha et "point-and-shoot"-kamera bør du velge et som er mindre. S304Z er av speilreflekstypen i størrelse. Ellers bør du kjøpe et filter for å beskytte linsen (hetten du får med faller av bare du ser litt olmt på den!) + 128MB minnekort + 4 oppladbare batterier... Kamera heter forøvrig 3800 i USA. birdie: Selvutløseren finner du om du går inn på menyen og klikker deg en gang til høyre ;-) Fænk ju..! *fomle* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.