Gå til innhold

Backup av mail i Outlook express? Igjen...

Anbefalte innlegg

Sorry at jeg må spørre igjen...! Men nå har jeg flere hundre mailer som er kjempeviktige for meg.

Det er helt flaut... Nå har jeg drevet med data i 12 år og så kan jeg ikke dette ennå!!

Finnes det en enkel, 100% sikker metode å ta backup inkludert alle sub-folders som jeg har sortert mailen innunder??

Please, jeg skal rydde opp i kveld tenkte jeg.

Mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92724-backup-av-mail-i-outlook-express-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

OK

Slett alt som skal slettes, tøm deleted items, komprimer så basen.

Eksporter til fil type PST.

Merk/ klikk på "personal folders" huk av for include subfolders.

Bestem mappe og Kall fila backup1 eller backup2 eller noe sånt, nytt navn hver gang.

Ok

Ok

Se på fila, den er ofte diger hvis du ikke har sletta epost med vedlegg.

OK

Slett alt som skal slettes, tøm deleted items, komprimer så basen.

Eksporter til fil type PST.

Merk/ klikk på "personal folders" huk av for include subfolders.

Bestem mappe og Kall fila backup1 eller backup2 eller noe sånt, nytt navn hver gang.

Ok

Ok

Se på fila, den er ofte diger hvis du ikke har sletta epost med vedlegg.

Okay, tusen takk, jeg tror jeg går for den... Men hva mener du med å komprimere basen?? (T-skje metoden, takk?)

Sorry det var Outlook.

Søk opp filer med *.dbx, da skal du finne filer med fornavn lik mappenavnene, kopier dem.

Søk opp filer *.wab, de skal ha fornavn lik ditt brukernvan. Kopier de.

Aha, derfor ja. Men du... Det har jeg forsøkt før og det er ikke bare å erstatte de etterpå. Det har aldri funket for meg i alle fall. Borte er det, liksom.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Aha, derfor ja. Men du... Det har jeg forsøkt før og det er ikke bare å erstatte de etterpå. Det har aldri funket for meg i alle fall. Borte er det, liksom.

Slett folders.dbx, den skapes på nytt.

Det finnes et gratisprogram som redigerer og fikser omtrent alt i Outlook og Express baser: Dawn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...