Gå til innhold

Åndenes makt på tvnorge - hva tror dere??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan vet du at de ikke vet det på forhånd?

Og hvorfor klarer de aldri å fotografere (eller på andre måter bevise) eksistensen på disse spøkelsene.

Fupp og fanteri!

Med vennlig hilsen

Er nok sunt å være skeptisk, men da det tykke glassbordet knuste akkurat i det "ånden" eller hva det var forsvant fra huset, syns jeg det var litt ekkelt.

Tanya1365380060

Jo, men det var bare for å se hvor dumt det faktisk var, og jeg fikk mine mistanker bekreftet :)

Ja, men da var du jo litt nysgjerrig da, det kan du jo ikke nekte for..:)

Første steget på veien mot å tro at det finnes mer mellom himmel og jord mao..neida ;)

Men syns du ikke det var bittelitt spennende da? Så du hele programmet så du må du jo han syntest det..? *erter*

:)

Ja, men da var du jo litt nysgjerrig da, det kan du jo ikke nekte for..:)

Første steget på veien mot å tro at det finnes mer mellom himmel og jord mao..neida ;)

Men syns du ikke det var bittelitt spennende da? Så du hele programmet så du må du jo han syntest det..? *erter*

:)

Nei, det var overhodet ikke spennende. Tvert i mot var virket det hele vannvittig dumt, og det kom nok noen skjellord fra meg under sendingen, ja... :)

Tanya1365380060

Nei, det var overhodet ikke spennende. Tvert i mot var virket det hele vannvittig dumt, og det kom nok noen skjellord fra meg under sendingen, ja... :)

Hehe..ja det gjorde vel det.

Men hvorfor så du hele programmet da, da lille venn? ;)

Annonse

Tanya1365380060

Du vet... jeg skrur aldri av tv så lenge det er prooooogram på! :)

Skjønte ikke om det lå noe frekt bak den lille kommentaren der, så jeg sier bare nei vel :)

Du har fått mail forresten. Men du husker vel ikke passordet..? ;)

Skjønte ikke om det lå noe frekt bak den lille kommentaren der, så jeg sier bare nei vel :)

Du har fått mail forresten. Men du husker vel ikke passordet..? ;)

Det var egentlig et sitat av en veldig vis mann: Marve Fleksnes!

Ja, jeg sjekket mailen før jeg dro hjemmefra, men rakk ikke å svare på den. Det som da har skjedd er at jeg ikke har mailen liggende på Online, og derfor husker jeg heller ikke adressen din siden alle mine adresser ligger hjemme på Outlook'en min.

Men sender du meg en mail nå, så jeg får adressen, så husker jeg nok passordet i dag. Jeg har klisterhjerne i forhold til passord, tror jeg :)

Tanya1365380060

Det var egentlig et sitat av en veldig vis mann: Marve Fleksnes!

Ja, jeg sjekket mailen før jeg dro hjemmefra, men rakk ikke å svare på den. Det som da har skjedd er at jeg ikke har mailen liggende på Online, og derfor husker jeg heller ikke adressen din siden alle mine adresser ligger hjemme på Outlook'en min.

Men sender du meg en mail nå, så jeg får adressen, så husker jeg nok passordet i dag. Jeg har klisterhjerne i forhold til passord, tror jeg :)

Marve Fleksnes ja..vis og vis..har ikke det store forholdet til han for å si det sånn, så den tok jeg ikke :)

Men da sender jeg deg en mail da klisterhjernen :)

Hehe..ja det gjorde vel det.

Men hvorfor så du hele programmet da, da lille venn? ;)

Fordi, lille venn, at vi som vet at sånt er sprøyt, synes det er gøy å se hva folk kan få seg til å tro på av åndemanere!

Jeg sitter klistret hver søndag, og alternerer mellom å le godt og å irritere meg grønn.

Så det er min form for skjult kamera..

Tanya1365380060

Fordi, lille venn, at vi som vet at sånt er sprøyt, synes det er gøy å se hva folk kan få seg til å tro på av åndemanere!

Jeg sitter klistret hver søndag, og alternerer mellom å le godt og å irritere meg grønn.

Så det er min form for skjult kamera..

Ja det hørtes jo gøy ut.

Høres ut som du har mye å gjøre i hverdagen. Siden du gidder å sitte å se på et program hver søndag, som du syns er bare sprøyt, mener jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...