Gjest Forvirret jente Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Hei. Jeg er sammen med en gutt som jeg har vært kjæreste med i snart 1 år. Jeg liker han veldig godt og jeg har følelser for han. Han igjen sier han elsker meg overalt på jord og har kjempe dype følelser for meg. Han er også kjempesnill mot meg! Men nå så får jeg stadig vekk mange meldinger fra en annen gammel bekjent som sier han liker meg og er så glad i meg osv. Får blant annet mange kosemeldinger fra han og slikt. Jeg begynner faktisk å like han litt.. Hva er det jeg skal gjøre? Jeg er så forvirret! Håper på en del tips... Hilsen en forvirret jente på 17 år. 0 Siter
mrxx Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Du kan da ikke bare hoppe til fra den ene til den andre selv om noen gir deg litt oppmerksomhet? Enten får du holde deg til han du nå er sammen med, eller så får du være fri og hoppe fra blomst til blomst. Begge deler går ikke bra. Er du usikker på hva du skal gjøre så bør du holde deg til han du nå er sammen med en stund til, til du finner mer ut av følelsene dine. Du må også kutte ut kontakten med han andre, så du ikke slites i filler følelsesmessig. Det er heller ikke realt ovenfor han du er sammen med å ha denne kontakten. Tenk om vi alle skulle tenke slik du gjør nå, hver gang det kom noen som ga oss litt oppmerksomhet? Det er riktignok mange skillsmisser nå også, men da skulle vi ha fått sett tilstander da. 0 Siter
petter smart Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Vent til du blir med moden før du har et forhold med noen som helst. Er en i et forhold hopper en ikke på andre som viser en oppmerksomhet, selv ikke om en liker disse litt. Som mrxx sier, du kan ikke starte noe med den nye før den du har i dag vet hva som skjer. Vær ærlig og åpen. Og vær heller singel ogflørt rundt. Du virker for umoden til et forpliktende forhold. 0 Siter
dolianer Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Ja du virker umoden, dersom det at noen gir deg oppmerksomhet får deg til å vende bort fra han du er glad i! Ei jente vil kunne få oppmerksomhet fra menn stadig vekk, men må ikke la seg trekke inn i det. Du bør kutte ut han andre straks. Send han beskjed om at du ikke ønsker mer kontakt, at han får finne seg en annen, og at han får respektere det forholdet du er i. (for det gjør han jo slett ikke). Skriv at du kommer til å slette alle hans meldinger heretter, uten å lese dem. Gjør det. Hvis han bare fortsetter, skifter du mobilnummer. Du er KJEMPEHELDIG som har funnet en så fin fyr som han du har. Ta vare på forholdet, eller vær ærlig å gå. Hvordan ville du likt det, dersom han holdt på med ei jente på samme måten som det du beskriver med den gutten? Prøv å se det fra den vinkelen. Og bli voksen! 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Du kan da ikke bare hoppe til fra den ene til den andre selv om noen gir deg litt oppmerksomhet? Enten får du holde deg til han du nå er sammen med, eller så får du være fri og hoppe fra blomst til blomst. Begge deler går ikke bra. Er du usikker på hva du skal gjøre så bør du holde deg til han du nå er sammen med en stund til, til du finner mer ut av følelsene dine. Du må også kutte ut kontakten med han andre, så du ikke slites i filler følelsesmessig. Det er heller ikke realt ovenfor han du er sammen med å ha denne kontakten. Tenk om vi alle skulle tenke slik du gjør nå, hver gang det kom noen som ga oss litt oppmerksomhet? Det er riktignok mange skillsmisser nå også, men da skulle vi ha fått sett tilstander da. hmm, skulle nesten tro at det kun er han derre muskelberget/bfn/og_alle_andre_tenklige_nick som er tilbake her... ikke vet jeg, men det ser ut til at "caset" er snudd rundt... 0 Siter
Gjest 14 Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Er det ikke noe som heter fjortisforum her på DOL ? 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Det var en ny vri ja ikke sant, høres kjent ut?!? 0 Siter
Line Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 ja ikke sant, høres kjent ut?!? Tja, synes å ha lest dette før, ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.