Gå til innhold

Hva holder katter vekk fra eiendommen din?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Har lest en gang noen kjerringråd om hva en kan legge ut for å bli kvitt innpåslitne katter og tilhørende kattepiss, men kan dessverre ikke finne det igjen nå som jeg trenger det!

Noen som har virksomme erfaringer, eller har lest noe om det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92813-hva-holder-katter-vekk-fra-eiendommen-din/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Sprettert? : ) Luftpistol? Bikkje?

Ikke bedriv dyreplageri for og få dem vekk iallefall, det er mishandling og ulovlig.Så ingen sprettert og luftpistol her nei :( da kan du risikere og bli anmeldt.Men jeg ser jo at disse forslagene var ment som spøk her,men alikevel,jeg mener at slikt bør det ikke spøkes med, da det finnes så mange syke mennesker som kan ta disse rådene alvorlig:o)

Men appelsin og sitron er gode kjerringråd,kattene hater disse luftene, og holder seg langt vekk fra dem.Men kansje litt vanskelig og spraye hele tomta med sitrussaft!Dyreforretninger har sikkert noen ufarlige og gode råd som kattepusen ikke tar skade av.Ellers kan du jo be naboene dine om og kastrere/sterilisere kattene sine, det hindrer også den enorme formeringen av katter(det er altfor mange eierløse katter som lider!)

Det er noe som heter

"Katt deg vekk!" - en spray man får kjøpt på dyrebutikken.

Den har for katter en avskyelig lukt.

Forøvrig syns jeg muligens du er vel prippen som ikke kan ha en katt på eiendommen din av og til.

Katter gjør fra seg i sandkasser, det er ikke spesielt prippent å mene at det er ufyselig at ungene må rulle seg i sånt når de er ute og leker.

Gjest ikke undertegnet

Det er noe som heter

"Katt deg vekk!" - en spray man får kjøpt på dyrebutikken.

Den har for katter en avskyelig lukt.

Forøvrig syns jeg muligens du er vel prippen som ikke kan ha en katt på eiendommen din av og til.

Det er på en liten innelukket gårdsplass som er asfaltert, og en del trafikk av forskjellige folk pga næringsvirksomhet. Derfor er det ikke særlig ok med pisselukt og katteekskrementer spredd utover.

Katten bor forøvrig hos naboen, men den går til oss så fort den skal gjøre fra seg.

Hjemme er det stadig vekk katter, men det er på en annen måte, der har jeg dem ikke rett oppi nesa, og dermed plager de meg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...