Gå til innhold

fortsatt ingen som blir skeptisk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

huff!! høres helt ekkelt,kvalt og jævlig ut! kan ikke ha vært noe særlig nei..... :((( huff...ble helt kvalm jeg..får vondt av å tenke på kvinnen som opplevde dette..huff..

ja det er helt utrolig... man burde kanskje tatt saken i egne hender og latt legen fått smake på denne doppleren som er beskrevet? 4-5 timer hadde kanskje vært en grei start?

Annonse

Nei. Jeg går aldri til legen på helgedager, det er ikke normalt. DET ville jeg reagert på, og dermed ikke kommet opp i en slik situasjon.

For det andre, så har jeg vett (eller kall det hva du vil) til å si grundig i fra hva jeg mener når jeg blir sint. Hehe... Jeg kan frese som ei katt! (freser katter? ;)

Gjest PetraDonk

Unnskyld, men jeg må le av denne uttalelsen:”- Du synes kanskje heller bare det er godt” spurte han, og ga henne beskjed om å slappe av. ”Bare slapp av og sov litt om du kan”, skal legen ha fortalt henne."

Voksne kvinnfolk klarer da vel og si ifra(?), og lar seg ikke herje med i timesvis på denne måten!Jeg synes hun var gammel nok til og klare og si ifra selv jeg!På grensen til dumhet er dette.

Gjest julianne

ja det er helt utrolig... man burde kanskje tatt saken i egne hender og latt legen fått smake på denne doppleren som er beskrevet? 4-5 timer hadde kanskje vært en grei start?

Synes en sånn gris fortjener minst åtte timer jeg - uten glidemiddel - og gjerne med den største ultralydproben de har. Stakkars jentunge!!

Huff, hilsen

Unnskyld, men jeg må le av denne uttalelsen:”- Du synes kanskje heller bare det er godt” spurte han, og ga henne beskjed om å slappe av. ”Bare slapp av og sov litt om du kan”, skal legen ha fortalt henne."

Voksne kvinnfolk klarer da vel og si ifra(?), og lar seg ikke herje med i timesvis på denne måten!Jeg synes hun var gammel nok til og klare og si ifra selv jeg!På grensen til dumhet er dette.

Nå var hun bare 18 da dette skjedde da, ikke like lett å si fra når man er så ung.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...