Pappa Bjørn Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Så akkurat et innslag på NRK der det var et kultur arrangement i et svømmebasseng. Svartmalte ansikter og nettingstrømper til badedrakten, levende lys overalt, diktlesing og drama, merkelige kostymer.......... En ganske merkelig pakke spør du meg. Jeg som er en trend-treiging og skjelden bryr meg om hva som er hippt, er dette en trend jeg har gått glipp av? Bør jeg også ta opp Goth Synkronsvømming for å bli akseptert i sosiale sammenhenger? 0 Siter
Kat-1 Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Ja er du gærn! Harukke gjort det enda er du jo helt ute. Har du noen venner?? Venlig hilsen 0 Siter
Gjest Creativiaen Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Hm.. gamlefar! ;P Jeg driver med Goth-babysvømming. Svartmalte baby'er i alt for store nettingdrakter. Og så synger vi. ;P 0 Siter
Prozak Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Høres veldig bra ut. Selv driver jeg med Goth-strikking, men jeg skjønner at det holder ikke lenger hvis jeg skal fortsette å være in. ".............." 0 Siter
Gjest julianne Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Næ, slapp av, det har vært in så lenge at det snart er ute ;-) Utrolig hva som går under merkelappen "kulturarrangement" forresten, hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.