Gå til innhold

Når gjestene tar seg til rette.

Anbefalte innlegg

Krekar, som vi av vennlighet har gitt ly på grunn av forfølgelse i hjemlandet, finner det passende å varsle hellig krig mot oss.

Han betinger den riktignok av av vi, Nato og USA, fortsetter å føre den politikken vi fører i dag (!).

Slik går det når kombinasjonen naive verter og skamløse gjester, inntreffer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93109-n%C3%A5r-gjestene-tar-seg-til-rette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre er ikke alle muslimene som kommer til Norge gjester. Gjester drar sin vei etter hvert. Og de blir normalt invitert. En viss oppførsel bør en kunne forvente av dem også.

Dette er nok en invasjon. Ikke med hærstyrker, men med mennesker. Til slutt vil de være så mange (evt flertall) at de tar over. Enkelte muslimer jobber jo allerede i dag for at Norge skal bli en muslimsk stat under Sharia lovene.

Dessverre er ikke alle muslimene som kommer til Norge gjester. Gjester drar sin vei etter hvert. Og de blir normalt invitert. En viss oppførsel bør en kunne forvente av dem også.

Dette er nok en invasjon. Ikke med hærstyrker, men med mennesker. Til slutt vil de være så mange (evt flertall) at de tar over. Enkelte muslimer jobber jo allerede i dag for at Norge skal bli en muslimsk stat under Sharia lovene.

Du snakker om muslimene som tyskerne snakket om jødene...

Sånne folk som deg skremmer meg.

Du snakker om muslimene som tyskerne snakket om jødene...

Sånne folk som deg skremmer meg.

Det er mange vesentlige forskjeller.

Det er langt færre joøder i verden enn muslimer. Jødene kan aldri komme i flertall i store land.

Jødene hadde bodd i Tyskland å århundrer når Hitler kom til makten.

Det kommer stadi vekk flere muslimer til Norge. Disse er ikke villige til å innordne seg våre lover og regler.

Hvorfor skulle de ikke ta over når det blir mange nok av dem?

Vi ser jo allerede i dag at de skal ha sine egen skoler osv. I enkelte land har de egne bydeler der politiet knapt tør bevege seg.

Naive personer som deg skremmer meg mer enn nynazister gjør.

Annonse

Det er langt færre joøder i verden enn muslimer. Jødene kan aldri komme i flertall i store land.

Det kommer stadi vekk flere muslimer til Norge. Disse er ikke villige til å innordne seg våre lover og regler.

Vi ser jo allerede i dag at de skal ha sine egen skoler osv. I enkelte land har de egne bydeler der politiet knapt tør bevege seg.

Det du skriver minner meg om nordmenn i Spania og enkelte deler av Asia....

Forøvrig forundrer det meg ikke at du er tryggere på nazister enn på meg.

Nå liker jeg ikke akkurat Krekar så godt jeg heller, men både du og jeg kan varsle denne krigen, det er ikke akkurat så veldig vanskelig å forestille seg at det vil komme ett motangrep av noe slag. Bush er ikke akkurat helt god han heller.

Nå var det vel ikke sånn varsling Grip mente, -som en spådom lissom....

Du er rett og slett latterlig!

Det er under 1,3% muslimer i Norge, og da er til og med alle i fri-meninheter inkludert, samt alle de som overhodet ikke er aktive.

Du har bare byttet ut "jøde" med "muslim", men du er ikke det plukk bedre enn Qusling!

Med vennlig hilsen

Gjest appendix

Jeg synes det er galt at folk fra andre nasjoner bosetter seg i vårt land og krever at vi skal betale for moskeer og lignende ting. Bor de i Norge må de rette seg etter våre lover og vår kultur - eller finne seg i de ulemper det er å bo i det landet de kom fra.

En gjest innretter seg etter slik vertskapet har det. Enten det er på familie- eller nasjonsnivå. Slik burde det være iallefall!

Men jeg ble litt spakere i uttalelsene etter å ha sett det TV-programmet om hvordan nordmenn som bodde fast i Spania oppførte seg. Forlangte å få stenge av gatene for å feire 17.mai og lignende. Ble litt flau da ja, på nordmenns vegne. Kanskje vi ikke er så mye bedre?

Media behandler denne fyren som rene kjendisen.Motatt med velkomsthilsen på Gardermoen, besøkt hjemme hos, spist kirsebær med de store på kjendisrestaurant i Oslo mens de ventet på de nye avsløringene fra USA denne onsdagen o.l. Invervjuet og intervjuet.

På nettsider også ?

Må visst være kjær gjest i enkelte kretser !

Jeg synes det er galt at folk fra andre nasjoner bosetter seg i vårt land og krever at vi skal betale for moskeer og lignende ting. Bor de i Norge må de rette seg etter våre lover og vår kultur - eller finne seg i de ulemper det er å bo i det landet de kom fra.

En gjest innretter seg etter slik vertskapet har det. Enten det er på familie- eller nasjonsnivå. Slik burde det være iallefall!

Men jeg ble litt spakere i uttalelsene etter å ha sett det TV-programmet om hvordan nordmenn som bodde fast i Spania oppførte seg. Forlangte å få stenge av gatene for å feire 17.mai og lignende. Ble litt flau da ja, på nordmenns vegne. Kanskje vi ikke er så mye bedre?

Forskjellen er vel at nordmenn i utlandet er gjester som legger igjen en haug med penger etter seg, og reiser hjem igjen.

Det samme kan vel ikke sies om......

Annonse

Det du skriver minner meg om nordmenn i Spania og enkelte deler av Asia....

Forøvrig forundrer det meg ikke at du er tryggere på nazister enn på meg.

En vet hvor en har nynazister, de er ikke mange og de er ikke så naive som deg.

Ta som eksempel Amerika. Når de første europeerne kom var det meste fryd og gammen. Det kom til litt klammeri med indianerne, men ikke mer enn en måtte kunne forvennte. Men hva endte det hele opp med? Jo, at hele Amerika ble tatt over av europeere. Indianerne lever i reservater i ytterste fattigdom.

Hvorfor er det annerledes nå?

Du er rett og slett latterlig!

Det er under 1,3% muslimer i Norge, og da er til og med alle i fri-meninheter inkludert, samt alle de som overhodet ikke er aktive.

Du har bare byttet ut "jøde" med "muslim", men du er ikke det plukk bedre enn Qusling!

Med vennlig hilsen

Quisling? Har du overhodet ikke peiling på norsk historie?

Det er mange nordmenn i utlandet som ikke oppfører seg slik de burde.

Men en vesentlig forskjell er at disse betaler alt selv, de får igenting fra staten der de bosetter seg.

Du skriver: " Bor de i Norge må de rette seg etter våre lover og vår kultur "

Hoppet du over paragrafen i Grunnloven om religionsfrihet?

Med vennlig hilsen

Quisling? Har du overhodet ikke peiling på norsk historie?

Jo, jeg har. Har du?

Quisling støttet jakten på en tilfeldig liten gruppe.

Du støtter jakten på en tilfeldig liten gruppe, som utgjør under 1,3% av befolkningen.

I Norge har vi religionsfrihet, og lovene våre er basert på hva et individ har GJORT (handling), og ikke på hvilken folkegruppe de tilhører.

Ditt innlegg oser av holdninger som ikke har noe å gjøre i en moderne rettsstat.

Med vennlig hilsen

Media behandler denne fyren som rene kjendisen.Motatt med velkomsthilsen på Gardermoen, besøkt hjemme hos, spist kirsebær med de store på kjendisrestaurant i Oslo mens de ventet på de nye avsløringene fra USA denne onsdagen o.l. Invervjuet og intervjuet.

På nettsider også ?

Må visst være kjær gjest i enkelte kretser !

Hei,

Det interessante er at på tross av all "oppmerksomheten" fra halve verden, ble samtlige anklager forkastet av den nederlandske domstolen, og fyren totalt frikjent.

At hans holdninger og ståsted knapt hører hjemme i middelalderen, er vi enige om. Men så lenge han ikke har brutt straffeloven, er han faktisk uskyldig til det motsatte er bevist.

Med vennlig hilsen

En vet hvor en har nynazister, de er ikke mange og de er ikke så naive som deg.

Ta som eksempel Amerika. Når de første europeerne kom var det meste fryd og gammen. Det kom til litt klammeri med indianerne, men ikke mer enn en måtte kunne forvennte. Men hva endte det hele opp med? Jo, at hele Amerika ble tatt over av europeere. Indianerne lever i reservater i ytterste fattigdom.

Hvorfor er det annerledes nå?

Du skriver: "Hvorfor er det annerledes nå?"

Det later til at du har forlest deg på "White Power" literatur.

Situasjonen er forskjellig fordi:

1) Antall muslimer er på under 1,3% av befolkningen.

2) Integrering, istedet for "apartheid", slik som i USA, gjør at ingen tar over for noen.

Å protestere mot "jet-fly" (at verden blir mindre) er du ca 50 år for sent ute med.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...