Gjest appendix Skrevet 13. februar 2003 Skrevet 13. februar 2003 Du skriver: " Bor de i Norge må de rette seg etter våre lover og vår kultur " Hoppet du over paragrafen i Grunnloven om religionsfrihet? Med vennlig hilsen I dag _gidder_ jeg rett og slett ikke krangle med deg Sør! 0 Siter
Sør Skrevet 13. februar 2003 Skrevet 13. februar 2003 I dag _gidder_ jeg rett og slett ikke krangle med deg Sør! Nei, etter gårdagens "performance" fra deg forstår jeg det! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. februar 2003 Skrevet 13. februar 2003 Det er mange nordmenn i utlandet som ikke oppfører seg slik de burde. Men en vesentlig forskjell er at disse betaler alt selv, de får igenting fra staten der de bosetter seg. Jeg mener å ha hørt at alle forsøk på å kjøre så kalte "invadrer-regnskap" viser at disse viser positive tall for invanderenes vedkommende. Med flyktinger og asylsøkere stiller det seg av naturlige årsaker anderledes, og det hadde det vel garantert også gjort hvis de norske "klima-flyktningene" vi vinterstid finner i Spania IKKE flyktet fra snø,is og kulde, men krig, sult og katastrofer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.