Gå til innhold

lyst til å leke sensor?

Gjest sliten sosionomstudent med oppgave..

Anbefalte innlegg

Sitter og skriver fordypningsoppgave om utenlandske prostituerte i Norge.

Spennende og aktuelt tema!

Lyst til å kikke på oppgava og kanskje gi meg noen inspirerende råd?

http://home.no/sosionomoppgave

Skal leveres kl 1400 i morgen!

OBS OBS!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93189-lyst-til-%C3%A5-leke-sensor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er noe feil, for jeg kommer ikke inn på linkene dine.

Dvs, jeg kommer inn på den som ligger her, men ikke de i selve oppgaven.

Det fikses på i dette øyeblikk.

Men et øyeblikk er rimelig langt da jeg har 33 kb modem.

Heh..

Blir kult å få dine kommentarer..

Står imidlertid lite om analsex i oppgava ;)

Det fikses på i dette øyeblikk.

Men et øyeblikk er rimelig langt da jeg har 33 kb modem.

Heh..

Blir kult å få dine kommentarer..

Står imidlertid lite om analsex i oppgava ;)

Jeg vet ikke helt om jeg rekker å lese den i natt (helt uavhengig av mangel på analsex :) ), men jeg skal se hva jeg får tid til :)

Jeg vet ikke helt om jeg rekker å lese den i natt (helt uavhengig av mangel på analsex :) ), men jeg skal se hva jeg får tid til :)

Oppgaven ligger der nå.

Der det står litteraturliste skal det egentlig ligge en innholdsfortegnelse.

(sidetallene er feil, men rekkefølgen er ca. riktig)

Gørt å være nattevakt, skjønner jeg..!

Oppgaven ligger der nå.

Der det står litteraturliste skal det egentlig ligge en innholdsfortegnelse.

(sidetallene er feil, men rekkefølgen er ca. riktig)

Gørt å være nattevakt, skjønner jeg..!

Det går ganske greit å være nattevakt når man har noe å holde fingra i, og det har jeg akkurat nå.

Skal sjekke den etter hvert, selv om jeg jo ikke akkurat er noen sosionomsensor :)

Annonse

Sånn, nå har jeg i en noe trøtt tilstand lest igjennom oppgaven din. Det var interessant lesning!

Jeg er ingen sensor og aner jo ikke hva jeg skal skrive i forhold til råd eller kritikk, og det eneste jeg kan si er at jeg syntes oppgaven var utfyllende, interessant, og objektiv - noe som er viktig i og med at mange nok ville angrepet denne problematikken ut fra et "ottarsyn" på saken. Det gjorde ikke du, og det likte jeg. Prostitusjon er tross alt, som du åpenbart har forstått, langt mer enn den marginale delen av mennesker som blir kidnappet og misbrukt.

Det får bli opp til andre å gi deg karakter på oppgaven, men jeg kan i hvert fall si at jeg overhodet ikke kjedet meg når jeg leste igjennom disse 23 sidene! :)

Lykke til med innleveringen!

Sånn, nå har jeg i en noe trøtt tilstand lest igjennom oppgaven din. Det var interessant lesning!

Jeg er ingen sensor og aner jo ikke hva jeg skal skrive i forhold til råd eller kritikk, og det eneste jeg kan si er at jeg syntes oppgaven var utfyllende, interessant, og objektiv - noe som er viktig i og med at mange nok ville angrepet denne problematikken ut fra et "ottarsyn" på saken. Det gjorde ikke du, og det likte jeg. Prostitusjon er tross alt, som du åpenbart har forstått, langt mer enn den marginale delen av mennesker som blir kidnappet og misbrukt.

Det får bli opp til andre å gi deg karakter på oppgaven, men jeg kan i hvert fall si at jeg overhodet ikke kjedet meg når jeg leste igjennom disse 23 sidene! :)

Tusen takk for den positive tilbakemeldingen :)

Hvis noen andre har lyst til å kikke på den så har jeg nå lagt oppgaven på et annet sted:

(Gjerne negativ, men konstruktiv kritikk også!)

http://blink.dagbladet.no/user/file.html?user_id=34947

En snill internett-dude la ut min bearbeidede oppgave på sin hjemmeside:

http://home.online.no/~joharjoh/mykPakke/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...