Gå til innhold

Hurtigvirkende kjerringråd?

Anbefalte innlegg

Feberen smyger seg på, har vondt i kroppen og bihulene, og jeg svetter/småfryser om en annen her... Jeg har ikke tid til å bli syk! Uansett hvor dårlig jeg er så må jeg ta meg av ungene, hente og levere hit og dit, lage mat osv...

Nå trenger jeg gode råd for å bli frisk så fort som mulig, slik at de greiene her ikke bryter helt ut... har du noen som du vet virker?

*Drikker varm saft, og planlegger å krype under dyna igjen når ungene er levert på skolen og i barnehagen*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93194-hurtigvirkende-kjerringr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet igrunn ikke om noe annet enn c-vitaminsjokk, men du er vel igrunn for sent ute til det også, for det må gjøres med en gang du merker noe.

Hjelper neppe mot bihulene uansett, så det eneste fornuftige er vel å legge seg under dyna, og slappe av mens ungene er avgårde.

God bedring :-)

Jeg vet igrunn ikke om noe annet enn c-vitaminsjokk, men du er vel igrunn for sent ute til det også, for det må gjøres med en gang du merker noe.

Hjelper neppe mot bihulene uansett, så det eneste fornuftige er vel å legge seg under dyna, og slappe av mens ungene er avgårde.

God bedring :-)

C-vitaminer, ja... spørs om jeg får til å svelge dem i dag :-/

Tror jeg pakker dyna rundt meg jeg, gitt. Høres litt deilig ut og! :o)

Takk, forresten ;) Jeg har ikke til hensikt å bli noe verre uansett :)

Annonse

Nei... det eneste jeg vet som 'hjelper' er å late som ingenting, daglig stell og unger må håndteres. Å legge seg ned og bli syk gjør meg ofte sykere.

Men det er klart, er du veldig syk er dette rådet meningsløst.

Neida, er ikke veldig syk, men det var veldig tungt å dra bort i barnehagen i sted og hente ungene. "Nei, vi vil ikke hjem enda!!" Renner jo bort ;)

Jeg er sjelden syk, så jeg er nok frisk igjen til i morgen. Er jo lov til å håpe ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...