Gå til innhold

Kvinner som hater hverandre, her er et triks, dårlig gjort ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Drittsekken har eget kontor.

DU har en stor reke med hode, skall og en teiprull. Når hun har gått hjem, teiper du reka fast under skrivebordet hennes. Neste dag begynner det å lukte uvasket f... på kontoret hennes. Alle som kommer innom får beskjed om at hun ikke skjønner hvor lukta kommer fra, men alle har sin mistanke. En foreslår kanskje at det kansje er musa det lukter av ? Datamusa da. Men nei, den lukter ikke sånn, mer normal muselukt.

Så renser vi teppet, vasker gardinene, hiver ut potteplanter, bestiller rens av ventilasjonsanlegget osv. Alle skjønner hva som er problemet, men hjelper villig til. Kanskje en foreslår at hun skal vaske seg litt oftere ?

Til slutt tørker reka inn og slutter å lukte. Da er det på tide med en bit kjøttdeig stor som et halvt egg, pakket inn i litt gladpack med noen små huller i, det lukter døde krokodiller.

Så er det på'n igjen.

Morsomt ? Det har vært prøvd et par ganger det jeg vet om, og det funker !

Hvis hun bytter kontor, husk å flytte luktkilden, lim den bak kanten under skrivebordet så den ikke syns så lett.

Fortsetter under...

hehehe :) eller fylle gardinstengene med reker, det så jeg på et program om bedratte kvinnfolk. :)

Hva menn gjør som hater hverandre? Stikker hverandre ned i Stortingsgata.

Jeg tror ikke på det med rekene, desverre. Om det funker, burde det antakelig funke for menn som hater hverandre også. Uvaska pikker lukter temmelig fisk, de også.

Ulv I Faarikaal

hehehe :) eller fylle gardinstengene med reker, det så jeg på et program om bedratte kvinnfolk. :)

Lukta fra disse remediene er ganske interessant. Reka i ulike stadier gir fra seg nyanser av redselsfulle, kvalmende dufter. Den rå kjøttdeigen, eller helst karbonade uten fett, lukter lik i ulike stadier av forråtnelse.

Hva menn gjør som hater hverandre? Stikker hverandre ned i Stortingsgata.

Jeg tror ikke på det med rekene, desverre. Om det funker, burde det antakelig funke for menn som hater hverandre også. Uvaska pikker lukter temmelig fisk, de også.

hehe - akkurat det med hva uvaska pikker lukter så har jeg ikke særlig erfaring med det - heldigvis! *grøsse*

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hehe, sikkert ikke. Jeg viste den til en kollega. Vi har nemlig en her på kontoret vi kunne tenkt oss å teste den ut på. ;o)

Gjør det !

La oss få vite hvordan det gikk.

Etter hva jeg hører, er reaksjonen mer ekstrem enn man skulle tro. Den ene jeg vet om ble helt uttafor "stakkar" :-)

Gjør det !

La oss få vite hvordan det gikk.

Etter hva jeg hører, er reaksjonen mer ekstrem enn man skulle tro. Den ene jeg vet om ble helt uttafor "stakkar" :-)

Vi er verken gale eller tøffe nok til å prøve det ut i RL. Men det er jo ganske så festlig å leke med tanken, vettu! :o)

Ulv I Faarikaal

Vi er verken gale eller tøffe nok til å prøve det ut i RL. Men det er jo ganske så festlig å leke med tanken, vettu! :o)

Jeg hadde ei kollegine som fortalte med malende, bloddryppende bilder hva hun skulle gjøre med en forhatt kvinnelig sjef, og det fikk håret til å reise seg.

Også den søte damen !

Jeg hadde ei kollegine som fortalte med malende, bloddryppende bilder hva hun skulle gjøre med en forhatt kvinnelig sjef, og det fikk håret til å reise seg.

Også den søte damen !

Der kan du se - vi ser ganske så søte og uskyldige ut, men er egentlig småjævler hele gjengen. :o)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Der kan du se - vi ser ganske så søte og uskyldige ut, men er egentlig småjævler hele gjengen. :o)

Vi gutta på lageret i gamle dager hadde pilkasttavle med bilde av en kollega, han gikk til ledelsen og forlangte den fjerna :-)

Fyren på tavla var virkelig slem og dum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...