Gjest anonym mann Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Skulle gjerne vite navnet på en kroppslig misdannelse. Det er som et stort hull i huden, noe mindre enn øregangen. Men det går ikke å stikke noe inn i det. Det kommer ingenting ut av hullet. Det er en til i min familie som har det samme. Det sitter i ryggraden litt lenger opp enn enden av halebenet. Kjempeflaut å spørre lege om det der. Har du tips til hva det kan være ? 0 Siter
Nyco Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Skjønte ikke hva du mente. Men hvorfor er det flaut å gå til lege??? Ærlig talt, leger har sett det meste fra inngrodde tånegler til mobiltelefoner oppi rompa på folk! Tror du de bryr seg? Neppe! Gå til lege OG SPØR! 0 Siter
Gjest er det tvilling?? Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Hva med sacralcyste? Det kalles også "tvilling". Kan det være noe slikt? 0 Siter
Gjest anonym mann Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Hva med sacralcyste? Det kalles også "tvilling". Kan det være noe slikt? Åh ! Endelig noen som orket å svare meg. Jeg vet ikke om det stemmer. Men nå har jeg i det minste noe å lete etter ! 0 Siter
joette Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 Sånn er vi i min familie og. ) Kanskje vi er i slekt? Neida. Den ene sønnen min har også arvet det. 0 Siter
Gjest anonym mann Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 Sånn er vi i min familie og. ) Kanskje vi er i slekt? Neida. Den ene sønnen min har også arvet det. hmm. Har du noe navn på det, joette ? 0 Siter
joette Skrevet 26. februar 2003 Skrevet 26. februar 2003 hmm. Har du noe navn på det, joette ? Nei. Har aldri tenkt noe på det jeg. ) Alle har jo særtrekk. Er ikke noe galt for det. Noen har smilehull, andre har ikke f eks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.