Gå til innhold

Hjelp meg med halsbrann!


Gjest GeirT

Anbefalte innlegg

Gjest GeirT

Heisann!

Jeg er en gutt på 16 år som har vært plaget med halsbrann i lengre perioder, dvs. mange år.

Det er først nå i år, jeg har hatt halsbrann så godt som hver dag. Moren min har kjøpt Novaluzid(syrenøytraliserende) som jeg er blitt en ivrig bruker av, uten denne hadde jeg ikke overlevd.

Det går dager uten at jeg spiser noe spesielt halsbrannfremkallende, men allikevel får jeg det.

Er det noen som kan hjelpe?

På forhånd takk for svar,

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Berta

Hei Gei T.

Da synes jeg moren din skulle ta deg med til legen din så han/hun kan henvise deg til en som kan ta gastrofobisk undersøkelse på deg.Kan hende du får tabeletter som hjelper da. Feks.losec de får du på blåresept å de er kjempebra Det kan jeg garantere. Jeg bruker de å er som ett nytt menneske

etter at jeg begynte med de tabelettene.

Lykke til.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GeirT

Hei Gei T.

Da synes jeg moren din skulle ta deg med til legen din så han/hun kan henvise deg til en som kan ta gastrofobisk undersøkelse på deg.Kan hende du får tabeletter som hjelper da. Feks.losec de får du på blåresept å de er kjempebra Det kan jeg garantere. Jeg bruker de å er som ett nytt menneske

etter at jeg begynte med de tabelettene.

Lykke til.

Klem fra

Hei Berta, takk for svar!

Det er faktisk det moren min vil jeg skal, jeg ville bare høre med litt andre først.

Hvor ofte tar du de tablettene da?

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Berta, takk for svar!

Det er faktisk det moren min vil jeg skal, jeg ville bare høre med litt andre først.

Hvor ofte tar du de tablettene da?

mvh.

Hei GeirT

Jeg tar de tabelettene ca hver 3 dag.Egentlig skal de tas hver dag. Men det holder for meg hver 3. Å de er kjempebra. Måtte bare si det en gang

til.:-))))

Lykke til.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei GeirT

Jeg tar de tabelettene ca hver 3 dag.Egentlig skal de tas hver dag. Men det holder for meg hver 3. Å de er kjempebra. Måtte bare si det en gang

til.:-))))

Lykke til.

Klem

Jeg bruker selv losec, men legen min sa at jeg bare skulle bruken dem når jeg hadde sure oppstøtt, Selv om Titralac også hjelper.

Skal Losec tas hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker selv losec, men legen min sa at jeg bare skulle bruken dem når jeg hadde sure oppstøtt, Selv om Titralac også hjelper.

Skal Losec tas hver dag?

Til Hanne

Ja egentlig så skal Losec tas hver da. En s.t.k. p.r.dag.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -GeirT. Det finnes mange bra medisiner mot halsbrann,men du har hatt plagene lenge,og det er helt nødvendig at du oppsøker lege for videre undersøkelse,slik at evt.årsak kan kartlegges,og riktig behandling startes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...