Gå til innhold

Hvor er barnevernet?

Anbefalte innlegg

*Rister på hodet* Det er helt utrolig. Vel hender det at unger sitter alene oppe hos oss også, men de er større da, tror rundt 6-årsalderen er det minste jeg har registrert. Og det er jo myyyye mindre forhold hos oss enn nede i byen så mora er sannsynligvis ikke mange metrene unna. :o)

Å sitte på biblioteket på senteret der du jobber er jo ikke så ille. Da er vel mora antageligvis i butikken på andre siden av gangen eller noe, så hun er lett å finne. Evt. kanskje hos legen. Og når barna e 6 år så skjønner de jo dette, og kan fortelle hvor mamma er og/eller gå og finne henne selv.

Jeg hadde ikke hatt hjerte til å gå fra gutten min påe n butikk eller et bibliotek. Han vil etter kort tid synes det er skummelt, og følelsen av å være forlatt må være noe av det værste som fins!

Fortsetter under...

Å sitte på biblioteket på senteret der du jobber er jo ikke så ille. Da er vel mora antageligvis i butikken på andre siden av gangen eller noe, så hun er lett å finne. Evt. kanskje hos legen. Og når barna e 6 år så skjønner de jo dette, og kan fortelle hvor mamma er og/eller gå og finne henne selv.

Jeg hadde ikke hatt hjerte til å gå fra gutten min påe n butikk eller et bibliotek. Han vil etter kort tid synes det er skummelt, og følelsen av å være forlatt må være noe av det værste som fins!

Det er akkurat det jeg mener, ungene som er her alene er kjente her og trygge så det er jo helt greit. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...