Gå til innhold

Økning av husleie og annen leie...

Anbefalte innlegg

Nå var jeg bare ute etter de negative tingene. Jeg forkynner for småttingene jeg kjenner at hester er snille. Vi var og så på dem ei småjente og jeg, hun turde ikke gi dem gress. Men hun fant ut at de har veldig varm og myk mule. Åsså bæsjer de forferdelig mye !

Ja, den mulen er god å kose med!:-)

Negative ting? Det er så forb... dyrt å drive med hest.

Men det visste man ikke da man var barn. Heldigvis.

Men du som leser "Innføring i jus" -nå er det Judging Amy!!!

Se og lær:-)

*s*

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Ja, den mulen er god å kose med!:-)

Negative ting? Det er så forb... dyrt å drive med hest.

Men det visste man ikke da man var barn. Heldigvis.

Men du som leser "Innføring i jus" -nå er det Judging Amy!!!

Se og lær:-)

*s*

Amerikansk juss er ikke som norsk, "the constitution" er ganske spesiell.

Lite liker jeg am. lov som gir en arbeidsgiver rett til å sparke folk på dagen uten grunn.

Amerikansk juss er ikke som norsk, "the constitution" er ganske spesiell.

Lite liker jeg am. lov som gir en arbeidsgiver rett til å sparke folk på dagen uten grunn.

Jo, amerikansk "lov og rett" er ganske forskjellig. Hadde jeg kræsjet i USA så hadde jeg sittet med millioner av dollar nå gitt:)

Men om man føler seg rettsløs noen ganger i Norge, så føler jeg ikke at USA har en mer rettferdig lovgivning. Det kan synes som om de som skriker høyest får mest penger..

Ulv I Faarikaal

Jo, amerikansk "lov og rett" er ganske forskjellig. Hadde jeg kræsjet i USA så hadde jeg sittet med millioner av dollar nå gitt:)

Men om man føler seg rettsløs noen ganger i Norge, så føler jeg ikke at USA har en mer rettferdig lovgivning. Det kan synes som om de som skriker høyest får mest penger..

Ikke snakk om det, søstra mi skadet nakken i frontkollisjon og godtok tilbudet fra selskapet på momangen. Antagelig fikk hun _alt_ for lite. Men hun er av den typen som godtar alt. Første tilbudet er aldri riktig.

Ikke snakk om det, søstra mi skadet nakken i frontkollisjon og godtok tilbudet fra selskapet på momangen. Antagelig fikk hun _alt_ for lite. Men hun er av den typen som godtar alt. Første tilbudet er aldri riktig.

Mitt første tilbud var på ca 5% av det vi krever nå..

Hun har garantert tatt til takke med smuler desverre..

Annonse

Du skal ha en måneds varsel, og det skal være skriftlig. Videre kan huseier bare sette opp leien en gang i året, og kun i henhold til konsumprisindeksen. Unntaket er økning til "gjengs leie" som har strengere vilkår.

Hmm. Takker for svar!

Nyttig:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...