Gå til innhold

Går du bevisst inn for å ødelegge et forhold?

Anbefalte innlegg

Gjest Kåre Knall

Går du bevisst inn for å ødelegge et forhold? Har du så pass liten respekt for disse menneskene? DU kan (hvis du er kjekk og snill) lage til et helvete for et par ved å sende kosemeldinger til den jenta som er sammen med noen, flørte, si at du er så glad i henne og at du vil bli gutten henners mm., og slik at hun overfører oppmerksomheten fra kjæresten sin til den oppmuntrende SMS gutten som kommer til å ødelegge forholdet! ER du en av de??? Hvis du er det har jeg bare en ting å si til deg: Gi faen i det tullet og til helvete med deg!

Fortsetter under...

Gjest fysja meg

Det du kommer med er bare tull. Man kan ikke TA FRA NOEN en kjæreste om ikke denne selv vil. Det ser du vel selv når du kommer ut av trancen?

Hun var mer glad i ham, og ikke i deg. Han hadde vel noe hun savnet hos deg da. Så enkelt er det faktisk.

Og når du først beskylder folk, hva med henne? Hun var da like mye skyld i det som ham!

Fysj for ei jente!

Er ikke det personen som er i et forhold sin oppgave å holde seg til den man er sammen med da? Det syns jeg helt klart!

Og klarer man ikke det, så bør den andre parten heller være glad til for å være kvitt det vinglete mennesket...

Annonse

Gjest Kåre Knall

Er ikke det personen som er i et forhold sin oppgave å holde seg til den man er sammen med da? Det syns jeg helt klart!

Og klarer man ikke det, så bør den andre parten heller være glad til for å være kvitt det vinglete mennesket...

Ok, du har rett.

Tror jeg burde være lykkelig for å bli kvitt det vinglete mennesket, jeg mesunner faktisk ikke henners neste gutt om han får samme behandling som jeg fikk. (Det gjorde henners forrige også - lik behandling som meg)

Annonse

Ingen kan "ta fra" noen en kjæreste som har det bar i sitt forhold, og vil fortsette.

Litt selvkritikk kunne kanskje være på sin plass?

ehem, tror du han skjønner såpass? han har jo tross alt kludra ned mer enn ett innlegg om detta håpløse forholdet sitt...

sjekk foregående tråd, regner med du har lest dem selv...

ehem, tror du han skjønner såpass? han har jo tross alt kludra ned mer enn ett innlegg om detta håpløse forholdet sitt...

sjekk foregående tråd, regner med du har lest dem selv...

orker ikke....så "tegninga" eller typen, allerede ved å lese denne...

Den fyren der er det en del jenter som vil komme til å slite med opp gjennom årene...

orker ikke....så "tegninga" eller typen, allerede ved å lese denne...

Den fyren der er det en del jenter som vil komme til å slite med opp gjennom årene...

er vel en viss fare for det ja... er vel også en mulighet for at vi må slite med ham også... men det er jo greit å vite hva vi går til den dagen det kommer et innlegg fra ei fortvila jente som klager over sin noe patetiske, men slitsomme kjæreste som ikke skjønner eller klarer å ta et hint...

*glede seg*

Ok, du har rett.

Tror jeg burde være lykkelig for å bli kvitt det vinglete mennesket, jeg mesunner faktisk ikke henners neste gutt om han får samme behandling som jeg fikk. (Det gjorde henners forrige også - lik behandling som meg)

"henneRs"... to ganger til og med... lær deg å skrive, da får du suksess hos damene...

Gjest Pricilla

For å svare på spørsmålet ditt: nei jeg gjør ikke det. Problemet er ikke han som sender kosemeldinger, men det er at dama di ikke elsker deg - har du ikke skjønt det enda? Da er du skikklig tulling!

Jeg får masse kose/sjekkemelinger av gutter jeg, men bryr jeg meg om dem? NEI! Hvorfor ikke? Fordi jeg har gutten min som jeg elsker, så jeg driter i andre gutter og sletter meldingene uten å svare. Skjønner du ikke en dritt?

Du må være den mest naive gutten jeg noen gang har hørt om.. X-dama di synes sikkert du er en slitsom jævel som ikke skjønner at hun ikke er forelska i deg. Du har skrevet 100 nnlegg her før om at hun ikek gidder å møte deg osv. TA ET HINT! Er man forelska og glad i noen vil man være sammen med dem så fort sjansen byr seg.

Gjest Pricilla

Hehe, det er nok dama di eller eks-dama di det er noe galt med. Vær glad du eventuelt er kvitt henne.

Ville heller sagt at det er Kåre det er noe galt med her jeg som ikke skjønner en dritt! Når dama unngår han i flere mnd. bør man ta et hint... Hvis man ikke er hjernedød da!

Ville heller sagt at det er Kåre det er noe galt med her jeg som ikke skjønner en dritt! Når dama unngår han i flere mnd. bør man ta et hint... Hvis man ikke er hjernedød da!

Tja, jeg vet ikke om det er riktig å sette all skylden på han heller. Hun har ikke akkurat behandlet han pent, hvis du ser på andre innlegge hans.

Men kanskje det er mer riktig å si at begge har skylden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...