SierDuDet Skrevet 26. februar 2003 Skrevet 26. februar 2003 Nei, har ikke det. Pc'n min er ødelagt, så du må smøre deg med tålmodighet ei stund til! Dessuten så har ikke du stemmerett! :-p Stemmerett i forhold til hva? 0 Siter
Line Skrevet 26. februar 2003 Skrevet 26. februar 2003 Stemmerett i forhold til hva? På DOl vet du ikke hvem jeg er, og har aldri møtt meg! Ok? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 26. februar 2003 Skrevet 26. februar 2003 På DOl vet du ikke hvem jeg er, og har aldri møtt meg! Ok? Hæ? Nå ramler jeg helt av lasset her, og er litt usikker på hva jeg har svart på? Men det er greit! På dol vet jeg ikke hvem du er, hvordan du ser ut, at du er en babe, osv. Men da må selvsagt ikke du fortelle noen at jeg er jævla snæksi jeg også Da har vi en deal! 0 Siter
Line Skrevet 27. februar 2003 Skrevet 27. februar 2003 Hæ? Nå ramler jeg helt av lasset her, og er litt usikker på hva jeg har svart på? Men det er greit! På dol vet jeg ikke hvem du er, hvordan du ser ut, at du er en babe, osv. Men da må selvsagt ikke du fortelle noen at jeg er jævla snæksi jeg også Da har vi en deal! *Ler* Takk for at du sendte melding... skal lese gjennom tråden nå, og se om jeg finner ut hva du snakka om... 0 Siter
musikeren Skrevet 27. februar 2003 Skrevet 27. februar 2003 Åh.. han klarer ikke sjekke opp meg uansett Nyyyyter nemlig singellivet! Og det prøver jeg da heller ikke på:-) Men hadde jeg prøvd hadde du nok dessverre vært helt sjanseløs. Sånn er det bare. Det er jo tross alt jeg som er musikeren;-) Ellers er det ikke til å unngå å legge merke til at enkelte er ganske ufine her inne. Men for å si det sånn, det er dems problem. Glad det ikke er meg som oppfører meg så dustete. Det beste er å overse det. Ha en god dag idag da! Ta deg en tur i bakken, og kos deg:-) Her kommer en klem fra musikeren! *en klem* 0 Siter
Line Skrevet 27. februar 2003 Skrevet 27. februar 2003 Og det prøver jeg da heller ikke på:-) Men hadde jeg prøvd hadde du nok dessverre vært helt sjanseløs. Sånn er det bare. Det er jo tross alt jeg som er musikeren;-) Ellers er det ikke til å unngå å legge merke til at enkelte er ganske ufine her inne. Men for å si det sånn, det er dems problem. Glad det ikke er meg som oppfører meg så dustete. Det beste er å overse det. Ha en god dag idag da! Ta deg en tur i bakken, og kos deg:-) Her kommer en klem fra musikeren! *en klem* Hehehe... Det er bra! Tror ikke det blir noen tur i bakken i dag. Blir for lita tid nå, siden Ida kommer hjem fra skolen klokka to. Rekker bare noen få turer, og da er det liksom litt bortkastet... Får drøye det til i morgen og helga. Sender ungene nordover på lørdag morgen (unntatt hun minste som er for lita til å fly alene), og da skal jeg få med meg noen venner og "pudre" litt Det skulle gjerne kommet noen nye cm med snø, men de er flinke til å preparere, i tillegg til at jeg har funnet meg et sted å stå på ski hvor ikke "alle andre" kjører. Været er det ingenting å utsette på, da! ) Om jeg hadde hatt adressa di her, skulle jeg sendt deg en mail, men den ligger på den pc'n som er til reparasjon. Vil ikke legge ut en av de andre som jeg har tilgang til å bruke nå, for da blir det forl ett å finne ut hvem jeg er... Håper alt er bra! *Klem* 0 Siter
musikeren Skrevet 27. februar 2003 Skrevet 27. februar 2003 Hehehe... Det er bra! Tror ikke det blir noen tur i bakken i dag. Blir for lita tid nå, siden Ida kommer hjem fra skolen klokka to. Rekker bare noen få turer, og da er det liksom litt bortkastet... Får drøye det til i morgen og helga. Sender ungene nordover på lørdag morgen (unntatt hun minste som er for lita til å fly alene), og da skal jeg få med meg noen venner og "pudre" litt Det skulle gjerne kommet noen nye cm med snø, men de er flinke til å preparere, i tillegg til at jeg har funnet meg et sted å stå på ski hvor ikke "alle andre" kjører. Været er det ingenting å utsette på, da! ) Om jeg hadde hatt adressa di her, skulle jeg sendt deg en mail, men den ligger på den pc'n som er til reparasjon. Vil ikke legge ut en av de andre som jeg har tilgang til å bruke nå, for da blir det forl ett å finne ut hvem jeg er... Håper alt er bra! *Klem* Men det er helt iorden:-) Jeg skal heller sende en til deg, så ligger det noe og venter når du får maskina istand igjen. 0 Siter
Line Skrevet 27. februar 2003 Skrevet 27. februar 2003 Men det er helt iorden:-) Jeg skal heller sende en til deg, så ligger det noe og venter når du får maskina istand igjen. Høres bra ut! Det kan fort drøye ei stund før jeg får lest den da, for det høres ut som om hovedkortet må byttes ut, i tillegg til reinstallasjon og å finne ut hvorfor det går alarmer i hytt og pine. Han der private dataingeniøren min har visst fullt opp med å holde styr på hackinga på NTNU for tida, høres det ut som. Var han som oppdaga den, og siden har han jobbet mer enn normalt... Jeg får bare smøre meg med tålmodighet videre! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.