-Riksklysa Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 god aften godt folk... noen som så standpunkt i aften? er det flere enn meg som ble noget betenkt? er det flere enn meg som sliter litt med å skjønne hvilke definisjoner de har på de forskjellige begrepene sine? de snakker jo omhverandre, alle er uenige, men de enige alikevel eller kanskje ikke. eller, før de til slutt enes i at Laila D er helt på bærtur? nei takke seg til en god dose husmorporr... *ta med meg DetNye på dass...* ha ene ellers strålende aften... 0 Siter
Gjest Ompalompa Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Du hadde et enda verre nick enn jeg :-D 0 Siter
Line Skrevet 26. februar 2003 Skrevet 26. februar 2003 Laila D? Jeg la stort sett bare merke til hun som satt og gestikulerte sånn, og fiklet så mye med håret sitt mens hun prata Er ikke så enkelt når man skal fortelle mange ting på en gang! Hehe... ) 0 Siter
Gjest Dubreuilh Skrevet 26. februar 2003 Skrevet 26. februar 2003 Laila D? Jeg la stort sett bare merke til hun som satt og gestikulerte sånn, og fiklet så mye med håret sitt mens hun prata Er ikke så enkelt når man skal fortelle mange ting på en gang! Hehe... ) Hannah Helseth? Hun er tidligere leder av Rød Ungdom. Hun og Trond Birkedal (leder av FpU) er ikke særlig glade i hverandre. Det var morsomt å se dem debattere igjen, lenge sia sist. Men ellers var debatten verdiløs. Usaklig, ufokusert, svevende, pompøs og kinky. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.