Gå til innhold

Standpunkt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

god aften godt folk...

noen som så standpunkt i aften? er det flere enn meg som ble noget betenkt?

er det flere enn meg som sliter litt med å skjønne hvilke definisjoner de har på de forskjellige begrepene sine?

de snakker jo omhverandre, alle er uenige, men de enige alikevel eller kanskje ikke. eller, før de til slutt enes i at Laila D er helt på bærtur?

nei takke seg til en god dose husmorporr...

*ta med meg DetNye på dass...*

ha ene ellers strålende aften...

Skrevet

Laila D? Jeg la stort sett bare merke til hun som satt og gestikulerte sånn, og fiklet så mye med håret sitt mens hun prata ;) Er ikke så enkelt når man skal fortelle mange ting på en gang!

Hehe...

:o)

Gjest Dubreuilh
Skrevet

Laila D? Jeg la stort sett bare merke til hun som satt og gestikulerte sånn, og fiklet så mye med håret sitt mens hun prata ;) Er ikke så enkelt når man skal fortelle mange ting på en gang!

Hehe...

:o)

Hannah Helseth? Hun er tidligere leder av Rød Ungdom. Hun og Trond Birkedal (leder av FpU) er ikke særlig glade i hverandre. Det var morsomt å se dem debattere igjen, lenge sia sist.

Men ellers var debatten verdiløs. Usaklig, ufokusert, svevende, pompøs og kinky.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...