Gå til innhold

Var ikke Knoxville i Jackass, død da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var bare noen ondsinnede rykter som fortalte at han var død.

Det er for øvrig mulig at han var "nesten" død, men det å være "nesten" død skjer vel på ukentlig basis for de gutta der.

Jeg gleder meg som en unge til filmen kommer!

Det siste halvåret har jeg faktisk lest reportasjer om dødsfall når det gjelder 3 av gutta der. Knoxville døde, steve-o døde under et sinnsykt stunt og Bam Magera hadde omkommet i en ulykke med turnebussen til bandet hans, CKY.

Det viste seg å være bare tull alle gangene.

Annonse

Det aner meg at rykter og "historier" om kjendiser til tider blir satt ut av deres egne PR-folk, kun for å få oppmerksomhet om personen. Virker på meg som om holdningen deres er at "all PR er god PR". Sikter ikke til Jackass spesielt, men kjendiser generelt. Om salget f.eks. til en plateartist går trått, har jeg inntrykk av at det gjerne kommer et "rykte" om vedkommende for å få opp interessen. Flere som har lagt merke til det samme?

Det aner meg at rykter og "historier" om kjendiser til tider blir satt ut av deres egne PR-folk, kun for å få oppmerksomhet om personen. Virker på meg som om holdningen deres er at "all PR er god PR". Sikter ikke til Jackass spesielt, men kjendiser generelt. Om salget f.eks. til en plateartist går trått, har jeg inntrykk av at det gjerne kommer et "rykte" om vedkommende for å få opp interessen. Flere som har lagt merke til det samme?

Men, jeg husker bestemt at det stod en artikkel på MTVs hjemmesider om at han døde i en fallskjermulykke...??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...