Gå til innhold

dette glemmer jeg aldri:-)

Anbefalte innlegg

det merkeligste skjedde meg i går. det skjedde på bussen hjem fra jobb, den forbaskede brannen på jernbanetorget sørget jo for at jeg ikke fikk tatt banen som vanlig på dette tidspunktet...

uansett, som sagt, på bussen så jeg ei nydelig jente, sånn ca på min alder, hun sto rett ovenfor meg. hun så lettere irritert ut der hun sto med armene i kors, så jeg ga henne et smil, tenkte hun trengte ett lite ett.

hun så rart på meg, men smilte raskt tilbake. Det var da det skjedde, som lyn fra klar himmel tok hun ned armene og løsnet på jakken, la hodet litt på skakke og fisket den frem. hun fortsatte å se meg i øynene mens hun tok den frem, lekte litt med den i hånden mens hun smilte forførerisk, før hun så puttet den i munnen...

jeg sto der lettere sjokkert over hva jeg fikk se og oppleve, og tittet meg noe forsiktig rundt for å se om andre fikk med seg handlingen jeg var vitne til. så der sto jeg da og lot meg forfjamse mens hun smattet litt på den og smilte, hun likte tydeligvis smaken, og jeg kunne tydelig se at den ble større da hun blåste lett på den...

smattet og koste seg gjorde hun mens hun smilte og blunket... men plutselig bare drar hun igjen jakken og går av bussen, jeg ble bare stående å måpe, men smilte forsiktig til henne da hun gikk...

så da sto jeg der da og lurte på hva slags tyggegummi hun spiste:-)

ha en glitrende dag:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94754-dette-glemmer-jeg-aldri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...