Gå til innhold

Sjokk-dokumentar - dyr flådd levende!

Anbefalte innlegg

Pels selges under villedende navn. Hunde og kattepelsene farges og klippes til det ugjenkjennelige. Deretter selges de i Vesten under villedende navn.

Hundepels kan f.eks. kalles:

Gae-wolf, Sobaki, Asian jackal, Gou-pee, Kou pi, Gubi, China wolf, Asian wolf, Pommern wolf, Loup dÁsie, Asiatic raccoon dog, Corsac fox, Dogues du Chine.

Hundehud kan f.eks. kalles:

Special skin, Lamb skin, Mountain goat skin, Sakhon Nakhon lamb skin.

Kattepels kan f.eks. kalles:

Housecat, Wild cat, Katzenfelle, Goyangi eller Mountain cat.

Har DU pels med noen av disse merkene? BRENN DEM!

Kjøp ALDRI pels! Vern om dyrene!

Det jeg måtte ha av pels har aldri vært i nærheten av noe levende. :o)

Men vi har dog noen skinnfeller, men de er av geit, rein og sau og jeg regner med at disse er avlivet på humant vis.

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

21

• mariaflyfly

5

• laguna1365380434

5

• heves

4

Mest aktive i denne tråden

Pels selges under villedende navn. Hunde og kattepelsene farges og klippes til det ugjenkjennelige. Deretter selges de i Vesten under villedende navn.

Hundepels kan f.eks. kalles:

Gae-wolf, Sobaki, Asian jackal, Gou-pee, Kou pi, Gubi, China wolf, Asian wolf, Pommern wolf, Loup dÁsie, Asiatic raccoon dog, Corsac fox, Dogues du Chine.

Hundehud kan f.eks. kalles:

Special skin, Lamb skin, Mountain goat skin, Sakhon Nakhon lamb skin.

Kattepels kan f.eks. kalles:

Housecat, Wild cat, Katzenfelle, Goyangi eller Mountain cat.

Har DU pels med noen av disse merkene? BRENN DEM!

Kjøp ALDRI pels! Vern om dyrene!

Jeg har hatt to blårevspelser og en kaninpels.

Spiser du kjøtt? Egg? Oppdrettfisk?

Isåfall bør du se til helvete å klappe igjen først som sist. Du er faen ikke noe bedre enn meg dersom svaret er ja på noen av spørsmålene over her.

Man må kunne protestere mot grusomhetene rundt pels, selv om man spiser feks kjøtt.

Å forlange at de som ønsker å gjøre noe skal være 100% konsekvente, i motsetning til de som ikke gjør en dritt? Du ser selv svakheten i dette argumentet.

Jeg spiser ikke kjøtt, egg eller oppdrettsfisk, så da kan jeg gå ut ifra at jeg er bedre enn deg?:)

Man må kunne protestere mot grusomhetene rundt pels, selv om man spiser feks kjøtt.

Å forlange at de som ønsker å gjøre noe skal være 100% konsekvente, i motsetning til de som ikke gjør en dritt? Du ser selv svakheten i dette argumentet.

Jeg spiser ikke kjøtt, egg eller oppdrettsfisk, så da kan jeg gå ut ifra at jeg er bedre enn deg?:)

"Jeg spiser ikke kjøtt, egg eller oppdrettsfisk, så da kan jeg gå ut ifra at jeg er bedre enn deg?:)"

Du er ikke bedre enn meg per min definisjon. Men du går glipp av jævla mye god mat :)

"Jeg spiser ikke kjøtt, egg eller oppdrettsfisk, så da kan jeg gå ut ifra at jeg er bedre enn deg?:)"

Du er ikke bedre enn meg per min definisjon. Men du går glipp av jævla mye god mat :)

Min tur til å annta noe; du har aldri prøvd å spise vegetarisk over en periode, så det kan du vanskelig vite noe om.

Jeg har både vært kjøttspiser og vegetarianer (som jeg er nå), så jeg vet godt hva de ulike kostholdene innebærer. Jeg spiser masse god mat. Er en livsnyter, også når det gjelder mat.

Du derimot, kan ikke være mye kresen som tyller i deg oppmalte involler og andre ekle greier!

Min tur til å annta noe; du har aldri prøvd å spise vegetarisk over en periode, så det kan du vanskelig vite noe om.

Jeg har både vært kjøttspiser og vegetarianer (som jeg er nå), så jeg vet godt hva de ulike kostholdene innebærer. Jeg spiser masse god mat. Er en livsnyter, også når det gjelder mat.

Du derimot, kan ikke være mye kresen som tyller i deg oppmalte involler og andre ekle greier!

Nei, jeg vet. Jeg er ikke videre kresen når vi kommer til mat. Men jeg spiser nesten ikke pølser og kjøttkaker grunnet at det er søppelmat basert på slum.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...