Gå til innhold

Donasjon - trenger informasjon

Anbefalte innlegg

Hei

Har lenge ønsket å donere både blod, beinmarg og en nyre om noen trenger. Blodbanken var lett å finne, men er det noen som vet hvor en bør henvende seg for å kunne donere beinmarg? Hva med donering av sperma, hvor tar man kontakt for mer informasjon? Jeg er helt seriøst og søker seriøse svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94787-donasjon-trenger-informasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Blodbanken fikser også beimargdonnasjon, i første omgang tar de bare en liten ekstra blodprøve å sender den til Oslo. Der blir den analysert og havner i et verdensregister, dersom noen som trenger beinmarg som du passer til vil du bli kontaktet, sjangsene for dette er veldig små, men kan redde liv!

Du finner organdornasjon kort på legekontoret og på apoteker rundt om kring.

Og sæd, det er vel bare private legepraksiser som trenger tror eg, ved minde sykehuset holder på med et forskningsprosjekt, men tror ikke de befrukter kvinner med fremmed sæd, det er det nok privatklinikker som gjør.

Gjest den sorte dame

ta kontakt med sjukhuset kanskje? eller legekontoret? de må vel kunne svare?

Hei!

Vil bare si at dette er kjempe flott av deg...

Vi har en jente på 4 som skal transplantere benmarg om et par måneder. Det er nettopp funnet donor. En mann i England et sted...

Jeg er kjempe glad for at dere finnes:o)

Stå på!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...