Gå til innhold

Noen som har lyst til å kjøpe rompa mì?

Anbefalte innlegg

Ørkenvandreren

Siden alenepappa-tilværelsen, i trygdemessig forstand, forsvant ved nyttår, mistet jeg; bidrag til barnetilsyn, barnetrygd for ett ekstra barn samt skatteklasse 2.

Igår kom ytterligere et hyggelig brev fra trygdevesenet; Nye bidragsregler. Ex'ens lave inntekt medføer at jeg får såkalt bidragsforskudd (minstebidrag, men det blir jo et par tusen i mnd det også...). Pga inntekten min kan trygde(u)vesenet nå vennlig fortelle meg at jeg fra 1/10-03 tilkommer kr 0,- i samlet bidrag fra staten. Takk for den...

Begynner jeg nå å summmere opp den økonomiske utviklingen i 2003, er det ganske sørgelige greier....

I tillegg blir samboeren muligens student fra høsten av, så jeg ser derfor ingen annen mulighet enn å legge meg ut for salg;

Nydelig mannerompe, to fine håndfuller, p.t jomfruelig (så førstemann til mølla må betale ekstra....), flott avrundet og lett behåret. Leies ut.

Henvendelser fortrinnsvis pr mail til: [email protected]

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...