Gå til innhold

Barne TV sang "Ikke slå" - viktig for meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne visst hvem som sang en Barne TV sang som het noe sånt som "ikke slå". Jeg tror det var en trønder som sang.

En linje gikk sånn:

...stryker datteren over kinnet, men han gråter når han hører henne si: ikke slå, ikke slå....

Vet noen om hvem/hvor/hvordan?

Gjest Dubreuilh
Skrevet

Ludvigsen fra "Knutsen og Ludvigsen". Eller var det Knutsen?

Det var enten Knutsen eller Ludvigsen! Jeg TROR det var Ludvigsen.

Skrevet

Ludvigsen fra "Knutsen og Ludvigsen". Eller var det Knutsen?

Det var enten Knutsen eller Ludvigsen! Jeg TROR det var Ludvigsen.

Det var han mørke - det er Ludviksen det, ikke sant?

Men det var etter KnutsenogLudviksentida, så han heter egentlig noe annet. Som jeg ikke kommer på, men har på tunga!!

Skrevet

Hvis det er Ludvigsen som de andre sier så heter han egentlig Gustav Lorentzen.

Skrevet

Bor han fortsatt i Trondheim, eller tok han med seg sin lille familie og flytta til Bergen? Hadde vært moro å treffe igjen sønnen hans som var "bestisen" min i barnehagen ;)

Skrevet

Åååå, den er så usigelig trist...Gråter hver gang jeg hører den. Barna mine har lært den på skolen, og når de er i det "riktige" humøret, synger de den for å se mor gråte.

Den lille jenten i midten som ingen ser, fordi de store guttene står rundt henne, som ber om å ikke bli slått..

Herlighet, jeg begynner neste å gråte her jeg sitter på jobb..Må skjerpe meg!

mvh

Skrevet

Takk! Det er så fælt å ikke komme på noe man egentlig vet! :-)

Gjest Dubreuilh
Skrevet

Det var han mørke - det er Ludviksen det, ikke sant?

Men det var etter KnutsenogLudviksentida, så han heter egentlig noe annet. Som jeg ikke kommer på, men har på tunga!!

Gustav Lorentzen het han, ja. Lenge sia det der..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...