Gå til innhold

Hvor finner jeg FPX eller lignende...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest desperatus

Søke etter det på google, for eksempel? :)

Her er ett av treffene jeg fikk: http://intgrunits.olivet.edu/FX.exe

Takk for at du svarer!

Jeg _har_ søkt på google, og jeg _har_ sjekket alt om fpx, også denne urlen, men... jeg får bare lastet ned noen prosent. Tregt går det også. Har lastet ned et par andre editorer, og det gikk med lynets hastighet (ADSL), så det kan ikke være her feilen ligger. Vel, vel, det er vel bare å overgi seg, og prøve noe annet :)

Takk igjen!

Takk for at du svarer!

Jeg _har_ søkt på google, og jeg _har_ sjekket alt om fpx, også denne urlen, men... jeg får bare lastet ned noen prosent. Tregt går det også. Har lastet ned et par andre editorer, og det gikk med lynets hastighet (ADSL), så det kan ikke være her feilen ligger. Vel, vel, det er vel bare å overgi seg, og prøve noe annet :)

Takk igjen!

Mystisk, jeg hadde ingen problemer med å laste ned filen. Hvis du har en mailadresse (og internettoppkobling) som lar deg laste ned litt store vedlegg kan jeg maile den til deg. Den er på 4 MB.

Mystisk, jeg hadde ingen problemer med å laste ned filen. Hvis du har en mailadresse (og internettoppkobling) som lar deg laste ned litt store vedlegg kan jeg maile den til deg. Den er på 4 MB.

Ja det var mystisk!

Jeg har 1 gb nedlasting og ca. 74% igjen på feb. (hvis det er det du spør om...blir alltid litt usikker :)

Tar imot mailen med stor takk jeg! [email protected]

Ikke lenger så desperat...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...