Gå til innhold

Dyr flås levende - klarte ikke se det...

Anbefalte innlegg

Gjest vantro og sjokket

Det er på TV 2 nå og jeg slo på for å se, men orket ikke å se...

Fikk nok da de dro en hund opp etter ståltråd, og slo den, Den skrek noe voldsomt...

Jeg fikk en kjempereaksjon av dette. Begynte å hikste. Trodde jeg skulle klare å se dette. Men nei, jeg reagerte voldsomt på dette...

Dette er HORRIBELT, GRUSOMT!!!

VERDEN ER GAAAAAAAAL!!!!

Delta i e-postkampanjen please:

http://www.dyrebeskyttelsen.no/kampanjer/2003_dn_levende_flaadd.htm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94854-dyr-fl%C3%A5s-levende-klarte-ikke-se-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Student og menneske.....

Jeg måtte selv snu meg bort ved de værste senene. At noen klarer å gjøre noe slikt mot andre skapninger. Helt jævlig hele greia.

Det var nå bra at reporterene tok med seg den hunden som det stod "love" rundt halsen.

Jeg har sett mennesker bli flådd... men dog døde.....

Gjest Pricilla

Dette er tredje innlegget om samme tema.. Bare så du vet!

Grusomme greier... Så hele programmet. Det jævligste var da han holdt beina til en bikkje bakover og begynte å skjære i magen til hunden... Den ula og ula stakkars... Dyra blir behandla som søppel. Du så at de var redde alle sammen. Hunder er utrolig flinke til sense mennesker følelser og adferdsel, så de visste nok at det ikke var noe godt som venta dem...

Annonse

Gjest Yunalesca23

Dette er tredje innlegget om samme tema.. Bare så du vet!

Grusomme greier... Så hele programmet. Det jævligste var da han holdt beina til en bikkje bakover og begynte å skjære i magen til hunden... Den ula og ula stakkars... Dyra blir behandla som søppel. Du så at de var redde alle sammen. Hunder er utrolig flinke til sense mennesker følelser og adferdsel, så de visste nok at det ikke var noe godt som venta dem...

Jeg valgte bevisst å ikke se på det. Jeg fikk jo vondt i meg bare av reklamen for programmet.

Jeg klarer ikke slike programmer. Bildene blir på netthinnen og jeg sover dårlig veldig lenge etter å ha sett bilder osv.

At mennesker kan få seg selv til å gjøre slikt forstår jeg bare ikke.

Det må være noe ondt i dem.

Jeg har ingen annen forklaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...