Gjest ikke undertegnet Skrevet 26. februar 2003 Skrevet 26. februar 2003 på ranglere hverandre? Bare lurer. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 26. februar 2003 Skrevet 26. februar 2003 Hvis du lurer på om Doktor Online og ranglerchatten har noe med hverandre å gjøre, så er svaret nei. Kjenner heller ikke til hvem det er som har ansvar for den chatten. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 26. februar 2003 Skrevet 26. februar 2003 Hvis du lurer på om Doktor Online og ranglerchatten har noe med hverandre å gjøre, så er svaret nei. Kjenner heller ikke til hvem det er som har ansvar for den chatten. Så du er ikke inne å chatter da? Kunne jo være moro å prate med oss vel. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 26. februar 2003 Skrevet 26. februar 2003 Så du er ikke inne å chatter da? Kunne jo være moro å prate med oss vel. Skulle nok gjerne, men dessverre - tiden strekker ikke til. Noen må jobbe også, vet du! *s* 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 26. februar 2003 Skrevet 26. februar 2003 Så du er ikke inne å chatter da? Kunne jo være moro å prate med oss vel. Jeg både doler, chatter og jobber, men så er jeg ikke god heller da. :-D Og så gjør jeg alle de andre tinga som kona beordrer meg til :-( 0 Siter
Aika Skrevet 27. februar 2003 Skrevet 27. februar 2003 Hvis du lurer på om Doktor Online og ranglerchatten har noe med hverandre å gjøre, så er svaret nei. Kjenner heller ikke til hvem det er som har ansvar for den chatten. Liar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.