Gå til innhold

En annen viktig tilstandsindikator for samfunnet..

Anbefalte innlegg

Er at når så pass graverende opplysninger om samfunnsutviklingen som jeg det jeg presentere nedenfor, ikke medfører større engasjement på et diskusjonsforum.

Det betyr vel at folk er blitt så late at de ikke engang orker å bry seg om sin egen fremtid....

Fortsetter under...

Jeg har påpekt det tidligere; det eneste som skaper engasjement her, er tette porer og votter som krymper i barnehagen. Dertil er det litt engasjement å spore i saken om adoptivbarn bør komme fra Colombia eller Korea eller bortover der.

Dette er altså hovedtema i en tid da våre fremtidsutsikter er dystre, vår konkurranseevne forvitrer og nordmenn paradoksalt nok søker til SV og AP (som jo vil knekke de siste tegn til liv).

Jeg håper stadig flere forlater dette landet og overlater til trygdede og muslimer å forvalte restene.

Jeg har påpekt det tidligere; det eneste som skaper engasjement her, er tette porer og votter som krymper i barnehagen. Dertil er det litt engasjement å spore i saken om adoptivbarn bør komme fra Colombia eller Korea eller bortover der.

Dette er altså hovedtema i en tid da våre fremtidsutsikter er dystre, vår konkurranseevne forvitrer og nordmenn paradoksalt nok søker til SV og AP (som jo vil knekke de siste tegn til liv).

Jeg håper stadig flere forlater dette landet og overlater til trygdede og muslimer å forvalte restene.

Eller: Som man roper i skogen, får man svar.. :-)

Gidder du å lese meldingen du skrev høyt for meg eller - var jo på maaange linjer jo!!

Du kan jo tross slå det på brystene og være fornøyd med det samfunnsansvar du tydeligvis føler og tar. :-)

Møt i brøstet, vett i pannen osv..

Ulv I Faarikaal

Nå alle er ansatt i det offentlige, blir det ingen næringsdrivende igjen å tyne.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...