Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes kanskje ikke streng nok straff for slike, men jeg skulle mer enn gjerne prøvd.

Er normalt ikke tilhenger av tortur, men i enkelte saker er jeg villig til å revurdere dette.

Skrevet

Fytti helvete, jeg får helt vondt i magen når jeg tenker på disse stakkars barna. Gjerningsmennene/kvinnene skulle fanden ta meg hatt dødsstraff, med seigpinig.

Skrevet

Det er helt utrolig. At en eller annen gærning går amok å gjør noe sånt er en ting. Da kan man i det minste gå utifra at fyren var gal, men 14?!?!?!?!

Vi lever i en syk verden.

Skrevet

Blir kvalm av slikt.

Og sint!

De skulle vært innesperret til de råtner.

Å slippe unna med å få dø fortjener ikke slike overgripere,de skal f*** meg tenke over hva de virklig har gjort.

Skrevet

Det er helt utrolig. At en eller annen gærning går amok å gjør noe sånt er en ting. Da kan man i det minste gå utifra at fyren var gal, men 14?!?!?!?!

Vi lever i en syk verden.

gærninger har en tendens til å tiltrekkes hverandre...

Skrevet

gærninger har en tendens til å tiltrekkes hverandre...

Enkelte burde vært flådd.

Skrevet

Enkelte burde vært flådd.

hehe - her hadde jeg også akseptert flåing !

Skrevet

hehe - her hadde jeg også akseptert flåing !

Dobbeltmoral!

:)

Skrevet

Dobbeltmoral!

:)

Det er bare andres dobbeltmoral som er ille vetdu *knegg*

Skrevet

I know :)

Skrevet

Du mener vel at det kun er andre som har dobbeltmoral, du har bare et nyansert syn på ulike saker.

Skrevet

Fy faen..! enkelte krek hadde jaggu fortjent å bli pint i hjel sakte sakte ... *kvalm*

Skrevet

Du mener vel at det kun er andre som har dobbeltmoral, du har bare et nyansert syn på ulike saker.

Ja noe sånt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...