Gå til innhold

Så lenge...


leenie

Anbefalte innlegg

Så lenge han ikke vet at jeg husker er jeg trygg. Bare så lenge.

Bare så lenge han ikke vet at jeg husker, har han ingen grunn til å gjøre alvor av drapstruslene.

Bare så lenge han ikke vet at jeg husker, er de jeg er glad i trygge. For dem skulle han også drepe. Men han vet ikke at jeg husker. Enn så lenge.

Så lenge jeg ikke sier noe, vet han heller ikke noe. Så lenge jeg klarer å tie, er jeg trygg. For han tror at jeg ikke kan huske. Men jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du lar vær...er han sterkere enn deg.

Så lenge du lar vær.. vil han hjemsøke deg.

Så lenge du lar vær... er du fanget.

Du fortjener frihet... Du fortjener trygghet. du fortjener varme.... fordi du er du.

varme tanker ut i natten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du lar vær...er han sterkere enn deg.

Så lenge du lar vær.. vil han hjemsøke deg.

Så lenge du lar vær... er du fanget.

Du fortjener frihet... Du fortjener trygghet. du fortjener varme.... fordi du er du.

varme tanker ut i natten..

Men...

Men...

Men...

Han ER sterkere enn meg! Jeg måtte vært dum, om jeg ikke hadde skjønt det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men...

Men...

Men...

Han ER sterkere enn meg! Jeg måtte vært dum, om jeg ikke hadde skjønt det nå...

Du trenger tid... og mennesker som holder trygt rundt deg.

Du er sterkere.. du bare vet det ikke enda.

jeg vet.. fordi jeg kjenner deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger tid... og mennesker som holder trygt rundt deg.

Du er sterkere.. du bare vet det ikke enda.

jeg vet.. fordi jeg kjenner deg.

Vel, da skulle du sett meg nå. Og i går. Og dagen før det. Jeg kan ikke måle krefter med ham. Det har jeg ikke råd til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da skulle du sett meg nå. Og i går. Og dagen før det. Jeg kan ikke måle krefter med ham. Det har jeg ikke råd til...

hvil deg vennen... vi er her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvil deg vennen... vi er her..

NEI! INGEN ER HER! Og om noen var her,ville jeg bare vært redd for at han skulle vite at det er flere jeg er glad i. For han sa "alle du er glad i". SÅ der er kanskje like greit. Og jeg kan ikke hvile meg. Det er farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! INGEN ER HER! Og om noen var her,ville jeg bare vært redd for at han skulle vite at det er flere jeg er glad i. For han sa "alle du er glad i". SÅ der er kanskje like greit. Og jeg kan ikke hvile meg. Det er farlig.

vi er her.. og vi ser deg... Jeg skulle ønske jeg kunne være der å passe på deg, men det kan jeg desverre ikke..

du trenger å hvile den slitne kroppen din leenie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er her.. og vi ser deg... Jeg skulle ønske jeg kunne være der å passe på deg, men det kan jeg desverre ikke..

du trenger å hvile den slitne kroppen din leenie...

Jeg mente ikke å skrike til deg! Unnskyld! Jeg vet at du er her. Jeg er så glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke å skrike til deg! Unnskyld! Jeg vet at du er her. Jeg er så glad i deg!

det er sunt å skrike... jeg skulle ønske du gjorde det mer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...