Gå til innhold

Torsdagsklubben i går

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det blir dårligere og dårligere. De som fenget i starten var blandingen av humor og litt seriøse saker. Nå har de visst bestemt seg for at programmet skal bestå av tre kvarter med vås.. Ottos monolog var heller ikke noe morsom i går. Uinspirert og han kunne den ikke engang skikkelig!

Annonse

åh ....

faen, jeg skreiv svar til dama før jeg leste den andre linken ...

*viske, viske, viske*

Nei, jeg så det ikke - hvordan i pokker forventer du at jeg skal huske sånt?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det har jeg elskling, det har jeg - jeg har også husket å stå opp. Det jeg HAR glemt er å ta vare på ungene.

Faen, hvor er dem ..... *iiik*

Pleier du ikke telle dem innimellom ? Noen ganger en for lite og andre ganger en for mye, bare snittet holder seg eller stiger, så er det vel OK ?

Det har jeg elskling, det har jeg - jeg har også husket å stå opp. Det jeg HAR glemt er å ta vare på ungene.

Faen, hvor er dem ..... *iiik*

Hva er det du sier???

Dette har jeg sagt til deg før - hvis du ikke skjerper deg snart så kobler jeg inn barnevernet !!!

Har du sjekka i barskapet - kanskje de sitter der?

Ulv I Faarikaal

Joda. Jeg har en to-tre unger - SÅ mye vet jeg.

Så gjelder det å velge de riktige når du skal hente dem i barnehagen, ikke greit å få en sur og grinete med seg hjem. Ikke sikkert du får bytta tilbake. Jeg så ei i dag som sikkert vil bytte bort sin, den skreik : "IIIIIIIIISSSSSS NÅÅÅÅ, UUUUÆÆÆÆÆÆ !!!!" i sånn sirka 45 repetisjoner med hopping, tramping, knyttede never og sammenknepne øyne.

Hva er det du sier???

Dette har jeg sagt til deg før - hvis du ikke skjerper deg snart så kobler jeg inn barnevernet !!!

Fyttigrisen - det er det jeg har sagt. Man kan aldri stole på noen - ikke engang sine barn - at man får ha rødvinen for seg selv.

Nei, her er det intet mer å gjøre enn å kaste på dem vinterdressene og hive dem ut i sneen. Full eller ikke full - dette er vitterlig ikke mitt problem.

Ulv I Faarikaal

Hva er det du sier???

Hun har glemt at hun var på byen de siste tre dagene, da pleier hun surre dem fast med glassfiberteip til en stol, og sette dem i kølkjeller'n, de er sikkert der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...