misjonær Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 Har i tilfelle eit spørsmål til dere... Sier navnet: Fjell-ly dere noe? mvh 0 Siter
kati Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 Ja. Var på Fjell-ly som barn. Kristen leirskole på Sotra ett eller annet sted, ikke sant? 0 Siter
misjonær Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Skrevet 28. februar 2003 Ja. Var på Fjell-ly som barn. Kristen leirskole på Sotra ett eller annet sted, ikke sant? Hei! Stilig at det var noen der ute i dol verden som viste hva fjell-ly er...(var..) Korleis opplevde du det?? Har du event. lyst å sjå korleis det ser ut i dag? http://www.fjell-ly.no Ha ein flott dag! mvh 0 Siter
kati Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 Hei! Stilig at det var noen der ute i dol verden som viste hva fjell-ly er...(var..) Korleis opplevde du det?? Har du event. lyst å sjå korleis det ser ut i dag? http://www.fjell-ly.no Ha ein flott dag! mvh Husker at det var spennende å få reise bort uten mamma og pappa, og at det var morsomt å treffe andre, ukjente barn. Også ikke minst å få ligge på rom sammen med venninnene Ble masse fnising om nettene, da, vet du Bortsett fra dette kan jeg ikke huske så mye. Var der 2-3 ganger tenker jeg. 0 Siter
misjonær Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Skrevet 28. februar 2003 Husker at det var spennende å få reise bort uten mamma og pappa, og at det var morsomt å treffe andre, ukjente barn. Også ikke minst å få ligge på rom sammen med venninnene Ble masse fnising om nettene, da, vet du Bortsett fra dette kan jeg ikke huske så mye. Var der 2-3 ganger tenker jeg. Fnising er eit ganske kjent fenomen ja... Bor du fortsatt i nærheten av Sotra eller? Ha ein fortsatt strålende dag! mvh 0 Siter
toci Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Klart det. Området her er ikke SÅ stort.. Og du glemte å ta med Øygarden i overskriften.. ) 0 Siter
misjonær Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Skrevet 1. mars 2003 Klart det. Området her er ikke SÅ stort.. Og du glemte å ta med Øygarden i overskriften.. ) Øygarden... kor er det??? *S* Har du vert på Fjell-ly? Ha ein fin dag! mvh 0 Siter
toci Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Øygarden... kor er det??? *S* Har du vert på Fjell-ly? Ha ein fin dag! mvh Hei Joda, jeg har vært på Fjell-ly noen ganger. Var ganske morsomt å se bildene fra bygge-prossessen og så min klasseforstander fra videregående. Han som ble beskyldt for å gå rundt med hendene i lomma hele tiden. ) Jeg nevnte Øygarden fordi jeg mente det var mer relevant i forhold til Fjell-ly enn både Austevoll og Askøy. 0 Siter
misjonær Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Skrevet 2. mars 2003 Hei Joda, jeg har vært på Fjell-ly noen ganger. Var ganske morsomt å se bildene fra bygge-prossessen og så min klasseforstander fra videregående. Han som ble beskyldt for å gå rundt med hendene i lomma hele tiden. ) Jeg nevnte Øygarden fordi jeg mente det var mer relevant i forhold til Fjell-ly enn både Austevoll og Askøy. Ja da... Du har rett i det... Men faktis er det sånn at Øygarden ikkje er "med" i kretsen som sokner til Fjell-ly... Det er noe som henger igjen fra "gamle" dager fra før bruene kom... Så du kjenner Aslakn`en ja.. Kjekk kar! Du må ha ein fin dag! Og velkommen til Fjell-ly igjen ein dag om du vil! Enten "live" eller på www.fjell-ly.no .... mvh 0 Siter
molli Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Nei, beklager kompis, det sier meg ikke no', siden jeg bare var ett år da vi flyttet fra Askøy:-) 0 Siter
toci Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Ja da... Du har rett i det... Men faktis er det sånn at Øygarden ikkje er "med" i kretsen som sokner til Fjell-ly... Det er noe som henger igjen fra "gamle" dager fra før bruene kom... Så du kjenner Aslakn`en ja.. Kjekk kar! Du må ha ein fin dag! Og velkommen til Fjell-ly igjen ein dag om du vil! Enten "live" eller på www.fjell-ly.no .... mvh Takk for det. Og Aslak e en kjernekar! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.