Gå til innhold

Er det noen kjendiser her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En kvinnelig stortingsrepresentant er her ganske ofte, og har kanskje ikke et av de mest kjente nickene, men ganske kjent hvertfall.

Er det Valgerd?

Åååååååh... jeg håper isåfall virkelig at heksa har sett alt jeg og andre har skrevet om henne.

Annonse

Ja, Lars Sponheim er vel heller ikke en man tror har noe som helst mellom øra.

når det er sagt, er pokker ikke så sikker på at disse plantene forstår hvordan de kommer seg inn hit en gang...

lurer faktisk på om de hadde finni frem i oslo uten å ha stortinget som referansepunkt?

når det er sagt, er pokker ikke så sikker på at disse plantene forstår hvordan de kommer seg inn hit en gang...

lurer faktisk på om de hadde finni frem i oslo uten å ha stortinget som referansepunkt?

«Surfer? Hva tenker du på da?»

IT-minister Lars Sponheim på spørsmål om han surfer på nettet.

(Nettavisen)

Er det Valgerd?

Åååååååh... jeg håper isåfall virkelig at heksa har sett alt jeg og andre har skrevet om henne.

Ja, det er et eller annet der altså. Jeg hadde en tråd i seksualitet hvor det kom et svar fra ei dame med teksten " "Nei!! Du ska ikkja drikka, du ska ikkja pula og ikkja gjera nokko så ka vare morosamt!!!"

Annonse

Gjest julianne

De finner ikke fram i Oslo med Stortinget som referansepunkt heller.

De tar taxi, eller blir kjørt av limousineservicen som ministrene har krav på.

Snitt-IQ'n på Tinget er for tiden skremmende lav ja, jeg synes vi burde få inn noen DOL'ere, her er det en del kloke hjerner ;-)

Hva er en kjendis? Noen påstår for eksempel at Bob Dylan er ganske berømt, men det synes ikke jeg;-)

Jeg har møtt mange kjendiser da, også er jeg ganske kjent her jeg bor, innafor noen kilometers omkrets.

Jeg har ikke møtt Otto Jespersen enda, men hvis det skjer har jeg tenkt å tisse på han.

Hva er en kjendis? Noen påstår for eksempel at Bob Dylan er ganske berømt, men det synes ikke jeg;-)

Jeg har møtt mange kjendiser da, også er jeg ganske kjent her jeg bor, innafor noen kilometers omkrets.

Jeg har ikke møtt Otto Jespersen enda, men hvis det skjer har jeg tenkt å tisse på han.

Du spør hva en kjendis er, men du har truffet mange?

riktig, var akkurat det jeg fryktet...

nei, mannen får holde seg til poteter og innhøsting...

Litt seint ute her, men. Jeg er ikke særlig enig i mange av politiker"vurderingene" her, det er nå så, men likevel, om noen skulle ha glemt det: Jeg tror det var stavangerske Løgnaslaget, lenge før jeg hadde peiling på hvem de var. På radio, kanskje tidlig på åttitallet en gang. - Du, vett du ka di meine med politisk asyl? - Naaaj, e'kje det Stortinget, du?

(unskyld om feil i dialekta, eg e'kje siddis, då)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...