mrxx Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 Jeg lurer sterkt på hva hun forventet før hun dro? Snakker om å være dum og naiv. Jeg får helt fnatt av slike som tror de klarer å stoppe dette og som tydeligvis ikke skjønner bæra av hva de utsetter seg for. Det kan ikke være stort hun kan ha klart å satt seg inn i før hun dro. Realt nok å dra av gårde, men da må du jaggu skjønne konsekvensene og farene også.Nå begynner det å gå opp for henne. http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=309&item=257001 0 Siter
conan Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 Det er ingen lover som forbyr en å være dum... :-) 0 Siter
petter smart Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 Skulle ønske alle slike idioter dro til Irak jeg. Vi trenger dem ikke her i alle fall. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 Og det verste er at dersom noen av disse idiotene skulle finne på å bli bombet der nede, så kommer det til å bli medieoppslag og landesorg også her i landet. Nei, disse fortjener en bombe eller tre! 0 Siter
punkyB Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 Saddam & co gir jo blanke beng i sine egne landsmenn - hvorfor skulle han bry seg om noen duster som kommer for å berge verdensfreden........ 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 Men så kom de jo i avisen da, det er vel hovedmplet for disse aktivistene. " Vi skal ned å stanse amerikanske tropper, stille oss foran tankser, kompanier med bazooka og maskingevær. Vi skal stoppe bomber og fange håndgranater med tennene, Vi skal gjøre alt for å beskytte et diktatorregime fra å bli bombet, slik at ikke de store barna tar bombene deres. Men jeg håper noen sier i fra om det blir farlig. Da reiser vi hjem" Det var noe med det å bruke hodet da..........Nå er det ikke sikkert de en gang kommer seg ut av landet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.