Gå til innhold

Hjelp, smal glassplate på bad!

Anbefalte innlegg

Jeg skal pusse opp badet, og det er dessverre ganske LITE.

Skal sette inn badekar og servantskap ganske nært det, og så for meg en SMAL glassplate imellom for å beskytte mot sprut. Men så sier badeinteriørbutikken at de ikke har så smal glassplate. 80 cm eller noe sånt er det visst, og det stenger av litt for mye for meg...

Jeg kan ikke fordra dusjforheng, og glassbyggestein blir for voldsomt, er det noen som har noen lure tips? Evt andre forhandlere? Det gikk visst an å spesialbestille smalere glassplate, men da til mange tusen kroner... Og det er jammen dyrt nok med full oppgradering fra før!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95106-hjelp-smal-glassplate-p%C3%A5-bad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp rammen til glassplaten for så å gå til en glassmester og forklare hva du ønsker. Den merkostnaden på mange tusen kroner er noe VVS forhandleren opererer med. Dersom du bstiller selv hos en glassmester trenger det ikke bli så dyrt.

Skal du bare ha en glassplate, så går du selvsagt til en glassmester! De skjærer til glassplater etter mål, for en slikk og ingenting.

Da jeg var yngre og fremdeles bodde hjemme med foreldre og søsken, hadde vi opptil flere akvarier i drift av gangen. Det hendte selvsagt at glassplatene som skal ligge oppå ble knust eller gikk i knas ved rengjøring av akvariene. Da pleider vi å dra til en glassmester på Grorud i Oslo, og bestille nye etter mål der. Det kostet ikke mye.

Antar det er billigere å bestille direkte hos en slik, enn å gå via en baderomsinteriørforretning!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...