Gjest lillemin Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 Uflaks for Jonas fra forje fredag at han ikke var i denne isteden. Jeg likte kun hun som hadde skrevet sin egen sang jeg, men det kommer vel to til finalen uansett. Hva synes dere andre? 0 Siter
angeleena1365380364 Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 helt enig,dette var en daarlig gruppe..var liksom ingen hoydepunkter!Jeg synes kristoffer var best til og synge,selv om han var innadvendt. 0 Siter
Gjest lillemin Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 helt enig,dette var en daarlig gruppe..var liksom ingen hoydepunkter!Jeg synes kristoffer var best til og synge,selv om han var innadvendt. Enig om Kristoffer, men mangler man personlighet, så passer det ikke helt inn. Rebecca synes jeg er oppskrytt. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 Den beste av dem alle er uten tvil Ane. Hun fikk desverre ikke vist sitt beste i dag, men jeg har hørt henne mange ganger før og hun er kjempeflink. Burde jo egentlig stille sterkt siden hun har 3 TV-annonserte utgivelser bak seg. Ganske mye bransjeerfaring til å være så ung. 0 Siter
Gjest nyttnick Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 Den beste av dem alle er uten tvil Ane. Hun fikk desverre ikke vist sitt beste i dag, men jeg har hørt henne mange ganger før og hun er kjempeflink. Burde jo egentlig stille sterkt siden hun har 3 TV-annonserte utgivelser bak seg. Ganske mye bransjeerfaring til å være så ung. åååååååååh, hvem var ane igjen? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 åååååååååh, hvem var ane igjen? Hun mørke med en slags piratbukse og høye støvletter. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 Enig om Kristoffer, men mangler man personlighet, så passer det ikke helt inn. Rebecca synes jeg er oppskrytt. tror det blir mer spennende neste uke:) 0 Siter
Gjest bittelillemin Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 Enig om Kristoffer, men mangler man personlighet, så passer det ikke helt inn. Rebecca synes jeg er oppskrytt. Rebecca har vært min favoritt fra starten av. Digger den stemmen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.