tiliti Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Altså ikke slik lys iskake, men mørk, masse sjokolade, daim og ..smørkrem(?) Noen som har en slik oppskrift? 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Veit ikke om det er denne du mener men.. var den eneste jeg fant.. Dajmkake Sukkerbrød: 24 cm form 4 egg 1,5 dl sukker 1,5 dl hvetemel 1 dl potetmel 1 ts bakepulver pisk egg og sukker til eggedosis, rør forsiktig inn det tørre. 150 grader C. i 45-60 min Del kaken i tre deler: - ha eggekrem i midten av kaken. Enten ferdig kjøpt eller at du lager selv. Krem på toppen: 3 dl kremfløte 1 plate kokesjokolade, smeltes i vannbad - blandes sammen og has oppå kaken pynt: 1 dobbel dajm hakkes i små biter og legges på toppen 0 Siter
tiliti Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Skrevet 1. mars 2003 Veit ikke om det er denne du mener men.. var den eneste jeg fant.. Dajmkake Sukkerbrød: 24 cm form 4 egg 1,5 dl sukker 1,5 dl hvetemel 1 dl potetmel 1 ts bakepulver pisk egg og sukker til eggedosis, rør forsiktig inn det tørre. 150 grader C. i 45-60 min Del kaken i tre deler: - ha eggekrem i midten av kaken. Enten ferdig kjøpt eller at du lager selv. Krem på toppen: 3 dl kremfløte 1 plate kokesjokolade, smeltes i vannbad - blandes sammen og has oppå kaken pynt: 1 dobbel dajm hakkes i små biter og legges på toppen Takk, du er en knupp, lurte på åssen jeg skulle finne ut av det på toppen. Med litt miks og triks ble det mandelbunn *2, smørkrem og sjokolade-kremen+daim :-) Om det er godt får vi se om en stund! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.