Gå til innhold

FU: Hvem ville du gitt en på trynet?

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Selvsagt, jeg hvet at ikke dette er måten å løse problemer på. Jeg er en ikkevoldelig person selv og regner med at verden hadde vært litt mer trivelig om folk ikke skadet hverandre. Men noen ganger får man virkelig lyst til å dra til noen! Bare gitt noen en skikkelig en på trynet for å markere litt. Så jeg oppfordrer ikke til vold, selv om Sør kommer til å lage denne tråden en meter lang i det han logger på.

Personlig synes jeg det hadde vært fint å dratt til Viggo Kristiansen. Hadde jeg vært litt eldre hadde det vært fint å kunne smelle til Henry Rinnan i sin tid. Osama Bin Laden hadde også kunnet få en vinge.

Dette var bare noen eksempler. Hvem ville du gjerne dratt til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95134-fu-hvem-ville-du-gitt-en-p%C3%A5-trynet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dersom du skal være norsk politi kan du ikke heller klage litt på de som skriver k, oxo d? da får du litt mere og gripe fatt i skal du se.

Hvet er en mye større feil, "oxo" er "dataspråk" og få skriver det i virkligheten utenom data. Men "Hvet" kan man skriver i formelle brev, fordi man ikke vet at det skrives VET og det er en meget stor feil.

Gjest Ikke Sør

Ingen, for sånt kan medføre stygge skader på både offer og utøver.

Har komt i slåsskamp en eneste gang og full som jeg var, forstod jeg ikke at motparten mente alvor før han hadde fått inn 25 slag. Fikk total panikk. Heldigvis var det noen som dro han litt unna sånn at jeg klarte å sette begge beina i mellomgulvet hans og gi han et skikkelig flygetur. Tror han landet hodestups inn i et fjernsyn.

Dagen derpå våknet han med særdeles blodige knoker, hukommelsestap og akutt angst for at han hadde begått et drap. Offeret(meg) var derimot i relativt grei form bortsett fra det rent kosmetiske.

Moralen i denne historien er at å dra til noen kan gi større skader på utøver enn offer.

Men dette er flisespikkeri som du sikkert forstår. Svaret på spørsmålet ditt er at jeg ikke føler noen trang til å dra til Viggo Kristiansen, Osama Bin Laden, eller noen andre offisielle superskurker. Har kun lyst til å dra til dåsemikler som har truet meg med fysisk vold eller behandlet meg urettferdig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...