Gå til innhold

Hvor får man best sparerente ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Jeg har 15% i kreditrente jeg , hva faen er sparerente??

Kreditrente er på overtrekk, f eks avtalt lønnskontokreditt eller renter på lån. Sparerente er debetrente, dvs i din favør. Kreditrente er noe du må betale.

Jeg har fått pengene for huset og valgte BNbank tror jeg, 6,6%, finner ikke bedre _med_ nettbank. Skandiabanken har 5,7 %, og beregner rente hver mnd, så effektiv blir litt høyere.

Kreditrente er på overtrekk, f eks avtalt lønnskontokreditt eller renter på lån. Sparerente er debetrente, dvs i din favør. Kreditrente er noe du må betale.

Jeg har fått pengene for huset og valgte BNbank tror jeg, 6,6%, finner ikke bedre _med_ nettbank. Skandiabanken har 5,7 %, og beregner rente hver mnd, så effektiv blir litt høyere.

Du tar alt så seriøst, du ulv :)

Annonse

Hvis kreditrente er alt hun får ?

Kompisen sier han er millionær,

i gjeld.

Kredittrente er alt punk noensinne får :) Ingenting galt i det - å leve i nuet kan være ubeskrivelig deilig. Spare er noe engstelige og innadvente mennsker gjør ...

Knekkebrød med lettsyltetøy i nedgangstider er undervurdert. Går godt ann å leve på :)

Ulv I Faarikaal

Kredittrente er alt punk noensinne får :) Ingenting galt i det - å leve i nuet kan være ubeskrivelig deilig. Spare er noe engstelige og innadvente mennsker gjør ...

Knekkebrød med lettsyltetøy i nedgangstider er undervurdert. Går godt ann å leve på :)

Eller ris og makaroni og 18 mnd gammelt elgkjøtt som naboen skulle kaste fra frysern, spør meg. Det går greit.

Ellerså har jeg mamma da. Hun kjøpte bl a bil til meg to ganger og ny vaskemaskin i forrige uke, den var dyr.

Ulv I Faarikaal

Jeg er ikke så god på fremmedord, såe ...... ja? Eller nei. Bare velg det som passer best, du.

Lakonisk er ikke det å bekrefte de håpløse sannheter i rolige vedinger. F eks når unga er vekk, og polti leter etter dem, så sier du: "Nå ble det jammen stille og fredelig her gitt !"

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...