Gå til innhold

Hvilken rusbrus er best, alle hiitil er noe søtt kliss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Jeg syns en rød rusbrus som skulle smake tranbær var god. Husker ikke merket.

Ellers syns jeg de fleste rusbrusene er for sure.

Sverger til snowball om dagen: vodka og eggelikør + sprite..

nam nam ;)

Whisky og ingefærøl er topp. Whiskysmaken forsvinner på mystisk vis, noen sverger på et det ikke er alkohol i drinken, selv med 1:3.

Farlig men herlig.

Til jul serverte jeg gløgg med 20% alkohol, jeg fikk mye kjeft for det.

Annonse

tigertrollet

Metz og Smirnoff Ice er best, men de selges bare på polet. Av dagligvarevariantene er det egentlig bare Vikingfjord som duger. Men så har jeg jo ikke smakt alle da. Røde og blå drikker frister meg ikke.

Smirnoff Ice. Men jeg drikker stort sett G&T, pils eller rødvin.

Det må ikke være for søtt når man skal drikke mer enn én. Og det blir jo stort sett flere.

:-)

tigertrollet

Metz og Smirnoff Ice er best, men de selges bare på polet. Av dagligvarevariantene er det egentlig bare Vikingfjord som duger. Men så har jeg jo ikke smakt alle da. Røde og blå drikker frister meg ikke.

...jeg skylder på drinkene fra i går..:)

Ulv I Faarikaal

Den fra Grans. Koster 16 kr + pant. Har bare smakt den hvite, Cider er bare helt grusomt.

Cider klarer ikke jeg heller, men det er mange ulike.

Skal se etter Grans utgaven, ellers syns jeg de er dyre. De burde ikke være det, for de er billigere å produsere enn øl, men i lavere antall da.

Annonse

Cider klarer ikke jeg heller, men det er mange ulike.

Skal se etter Grans utgaven, ellers syns jeg de er dyre. De burde ikke være det, for de er billigere å produsere enn øl, men i lavere antall da.

Grans er to kroner dyrere enn øl så det er jo greit

Smirnoff Ice er best men den på Rema som er 10 kr billigere enn vanlig er like god som resten.

Jeg kjøpte Vikingfjord ice breaker og den smakte jo bare lemonsaft..nesten litt skummelt(kjente ikke alkoholen i det hele tatt)..blir visst fortere full enn øl også.

Jeg kjøpte Vikingfjord ice breaker og den smakte jo bare lemonsaft..nesten litt skummelt(kjente ikke alkoholen i det hele tatt)..blir visst fortere full enn øl også.

Ikke drikk fler enn 3 da. Da kan man bli lettere kvalm:o)

Det er litt skummelt. Det var gjort en undersøkelse om at man får høyere promille av rusbrus enn av drinker med samme alkoholinnhold.

Ikke, ikke, ikke kjøp den på Grans! *grøss* Den smaker helt for jævlig *urk* Vikingfjord, Red Square eller hva den heter og Smirnoff Ice derimot er gode :)

Jeg synes Grans var helt grei og så 10 kr billigere. Det er greit for en slunken pung.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...