Gå til innhold

Fastelavensboller

Gjest hvorfor slike boller?

Anbefalte innlegg

Gjest hvorfor slike boller?
Skrevet

Noen som har laget fastelavensboller?

Vi har kjøpt. Hvor vanslig er det å feire denne dagen med slike boller. Hva er det som egentlig feires på denne dagen?

Gjest christina24
Skrevet

Eneste jeg vet er at det er siste søndag før fasten begynner.

Kanskje det er for å få i seg litt kalorier før den starter :)

Skrevet

Aldri har jeg bakt fastelavensboller og aldri skal jeg bake fastelavensboller.

Det høres logisk ut at man feirer en faste på fastelaven - herregud, det kunne ikke falle meg inn å feire DET. Får da være måte på!

Skrevet

Det høres logisk ut at man feirer en faste på fastelaven - herregud, det kunne ikke falle meg inn å feire DET. Får da være måte på!

Boller er jo godt da

Skrevet

Jeg har kjøpt inn fastelavnris og har bakt fastelavnboller i hele dag. Disse bollene inneholder ekstra fett, og de skal selvsagt fylles med krem slik at jeg har noe å gå på i fastetiden.

Skrevet

Da sender jeg ungene til deg.

*pffhhøøy* boller .... *yiakk*

Sa du noe??

Skrevet

*pffhhøøy* boller .... *yiakk*

Sa du noe??

*riste på hodet* :)

Gjest Curla
Skrevet

Dessuten er hvetabakst med krem *pjuk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...