Gå til innhold

Hv svarte skal Norge gjøre i GP?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Grand prix er Grand Prix. Ikke noe å skryte av... Frykter at Bettan & Co kan gjøre det sterkt...

Men for å være ærlig så fikk jeg bare med meg et par i bakgrunnen mens jeg drev på med noe annet. Den ene var den med Bettan. Og hvis den er representativ, så...

Sukk..

Gjest appendix

Grand prix er Grand Prix. Ikke noe å skryte av... Frykter at Bettan & Co kan gjøre det sterkt...

Men for å være ærlig så fikk jeg bare med meg et par i bakgrunnen mens jeg drev på med noe annet. Den ene var den med Bettan. Og hvis den er representativ, så...

Sukk..

Apropos bettan, så gammel hun så ut nå - i ansiktet!

Det er noe i det de sier. Kvinner over 40 må velge mellom slank kropp eller pent ansikt.

Får du for lite fett blir du skrukketryne. Takke meg til slettere ansiktshud og litt mer fett på kroppen.

Ulv I Faarikaal

Apropos bettan, så gammel hun så ut nå - i ansiktet!

Det er noe i det de sier. Kvinner over 40 må velge mellom slank kropp eller pent ansikt.

Får du for lite fett blir du skrukketryne. Takke meg til slettere ansiktshud og litt mer fett på kroppen.

Kvinnfolk blir vurert etter trynet og kroppen, mens menn blir vurdert etter .... ?

Gjest appendix

Kvinnfolk blir vurert etter trynet og kroppen, mens menn blir vurdert etter .... ?

Mannfolk holder seg bere når de blir eldre enn kvinner gjør. Og hvis de blir litt dradd og skrukkete i fjeset, så virker det bare litt 'tøft' når det er en mann. Enten en liker det eller ikke.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...