Gå til innhold

bittesmå irriterende fluer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De klekkes i jorda, og det finnes et insektmiddel som tar dem. Spør i hagesenter.

Javel, har du et råd til meg også da. Jeg har ikke ei eneste potteplante, de bare dauer allikevel, men fluene har jeg nok av.

Jeg fatter ikke hvor disse kommer fra. Ekle og udelikate som juling er de også.

Ulv I Faarikaal

Javel, har du et råd til meg også da. Jeg har ikke ei eneste potteplante, de bare dauer allikevel, men fluene har jeg nok av.

Jeg fatter ikke hvor disse kommer fra. Ekle og udelikate som juling er de også.

De kan formere seg i alt fuktig, f eks har jeg sett noen servietter med rødvin på som ble gjenglemt. Der formerte de seg livlig, flere hundre. I sluket på badet eller i kattekassa.

Annonse

De kan formere seg i alt fuktig, f eks har jeg sett noen servietter med rødvin på som ble gjenglemt. Der formerte de seg livlig, flere hundre. I sluket på badet eller i kattekassa.

Tomme melkekartonger kanskje. De blir jo stående på benken en stund før de er fyllt opp med kartonger.

Det må jo være et eller annet på kjøkkenet iallefall, for det er der de svermer, og litt i stuen.

Jaja :)

Ulv I Faarikaal

Tomme melkekartonger kanskje. De blir jo stående på benken en stund før de er fyllt opp med kartonger.

Det må jo være et eller annet på kjøkkenet iallefall, for det er der de svermer, og litt i stuen.

Jaja :)

Helt sikkert noe fuktig som har blitt stående, melkekartonger meget sannsynlig. Putt dem i en tett plastpose og se om en stund at det blir liv inni der.

Fjærmygg heter de visst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...